Ahoj nesetkal jste se nekdo na 1.9 tdi pd 85kw AJM ze ve vyssich otackach cca 2500-3000 ot min skube cca treba 3x? auto startuje normalne , bezi normalne , jde za plynem ,ale ve vyssim otackach zaskube. pamet zavad prazdna , psalo to predtim o snimaci vacky, ten jsem vymenil a uz to nepise nic. Jinak auto je zachovaly, najeto poctivych 230tis km majitel ho kupoval od nova.Korekce vstriku ok, jen jsem jsem spustil egr v zakladnim nastaveni a egr se tvari ze je porad zavreny 260mg str , a jestli se zavre nebo otevre je to porad stejny. kdyz vezmu podtlakovku a divam se na vahu tak se to meni 460 - 165 mg/str.
nemate nekdo napad co by stim mohlo byt?
passat b5 1.9 tdi skube ve vyssich otackach
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: passat b5 1.9 tdi skube ve vyssich otackach
tohle co popisujes mi na jednom aute taky delalo, od 2500 zaskub, pak zase 2700 zaskub a pri 2900 dalsi, ja jsem to typoval na vstriky, majitel nechtel resit, nakonec si to odvezli cigani a byl klid, jinak skrz ten EGR, zkus ho zaslepit, tohle to ani nepozna, a skubalo to hlavne na 3,4,5,6 jako by tomu chybel vykon, od 1700 do 2500 to jelo jak raketa pak cukacka a pak zase od 3000 raketa, jinak vaha a vsechny ostatni veci byly v norme, vacka pekna, zaslepky na miste, hydra taky pekny, auto melo 400
Re: passat b5 1.9 tdi skube ve vyssich otackach
Vyměň kabeláž na vstřiky, stojí to prd a občas to takto zlobí
Re: passat b5 1.9 tdi skube ve vyssich otackach
ok diky moc
Re: passat b5 1.9 tdi skube ve vyssich otackach
Ahojte.G4 rok 2000 stym istym motorm AJM..pada nafta ked sa parkuje čumakom do kopca ak je motor dole s kopca tak na drc aj po dvoch dnoch..chcel som dnes vymenit podavačku a hla je to bez čerpadla v nadrži :O zrejme dva tenke dratiky nebudu napajat el čerpadlo budu to len na plavak dalej som to ani neotvaral...rozvody nove na 0,0 synchro, filter paliva novy akurat hadičky maju jemne trhlinky okoli motora ale nikde niesu mastne..čo mi ostava? potom zrejme už len vacuovka na hlave nebude davat dostatočny podtlak Dakujem Vám.
- Přílohy
-
- 333642333_1764906790577480_1384151761273661716_n.jpg (387.49 KiB) Zobrazeno 309 x
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Re: passat b5 1.9 tdi skube ve vyssich otackach
Tandem samozřejmě může způsobovat zmiňované padání nafty, pak všecho okolo filtru,hadic,pak už zbývá hlava/šachty na vstřiky,gumky na vstřikách
Pak to všechno uděláš a ono se to bude chovat pořád stejně ( moje zkušenost ), nebo to vydrží týden...
Zkoušel jsem na jednom autě i vsazovat do hadic zpětný kuličkový ventily a stejně když auto stálo přes noc i jen do mírného kopce,ráno start nahovno
Pak to všechno uděláš a ono se to bude chovat pořád stejně ( moje zkušenost ), nebo to vydrží týden...
Zkoušel jsem na jednom autě i vsazovat do hadic zpětný kuličkový ventily a stejně když auto stálo přes noc i jen do mírného kopce,ráno start nahovno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4188
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: passat b5 1.9 tdi skube ve vyssich otackach
taky se mi to dělo, ventil tam dal už minulý majitel a stejně "padala" nafta vyřešilo to až přegumičkování vstřiků
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG