passat b5 1.9 tdi skube ve vyssich otackach

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

passat b5 1.9 tdi skube ve vyssich otackach

Příspěvek od oregan »

Ahoj nesetkal jste se nekdo na 1.9 tdi pd 85kw AJM ze ve vyssich otackach cca 2500-3000 ot min skube cca treba 3x? auto startuje normalne , bezi normalne , jde za plynem ,ale ve vyssim otackach zaskube. pamet zavad prazdna , psalo to predtim o snimaci vacky, ten jsem vymenil a uz to nepise nic. Jinak auto je zachovaly, najeto poctivych 230tis km majitel ho kupoval od nova.Korekce vstriku ok, jen jsem jsem spustil egr v zakladnim nastaveni a egr se tvari ze je porad zavreny 260mg str , a jestli se zavre nebo otevre je to porad stejny. kdyz vezmu podtlakovku a divam se na vahu tak se to meni 460 - 165 mg/str.
nemate nekdo napad co by stim mohlo byt?
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Re: passat b5 1.9 tdi skube ve vyssich otackach

Příspěvek od valekf »

tohle co popisujes mi na jednom aute taky delalo, od 2500 zaskub, pak zase 2700 zaskub a pri 2900 dalsi, ja jsem to typoval na vstriky, majitel nechtel resit, nakonec si to odvezli cigani a byl klid, jinak skrz ten EGR, zkus ho zaslepit, tohle to ani nepozna, a skubalo to hlavne na 3,4,5,6 jako by tomu chybel vykon, od 1700 do 2500 to jelo jak raketa pak cukacka a pak zase od 3000 raketa, jinak vaha a vsechny ostatni veci byly v norme, vacka pekna, zaslepky na miste, hydra taky pekny, auto melo 400
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: passat b5 1.9 tdi skube ve vyssich otackach

Příspěvek od roman1648 »

Vyměň kabeláž na vstřiky, stojí to prd a občas to takto zlobí
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Re: passat b5 1.9 tdi skube ve vyssich otackach

Příspěvek od oregan »

ok diky moc
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Re: passat b5 1.9 tdi skube ve vyssich otackach

Příspěvek od RAPIDmen »

Ahojte.G4 rok 2000 stym istym motorm AJM..pada nafta ked sa parkuje čumakom do kopca ak je motor dole s kopca tak na drc aj po dvoch dnoch..chcel som dnes vymenit podavačku a hla je to bez čerpadla v nadrži :O zrejme dva tenke dratiky nebudu napajat el čerpadlo budu to len na plavak dalej som to ani neotvaral...rozvody nove na 0,0 synchro, filter paliva novy akurat hadičky maju jemne trhlinky okoli motora ale nikde niesu mastne..čo mi ostava? potom zrejme už len vacuovka na hlave nebude davat dostatočny podtlak Dakujem Vám.
Přílohy
333642333_1764906790577480_1384151761273661716_n.jpg
333642333_1764906790577480_1384151761273661716_n.jpg (387.49 KiB) Zobrazeno 309 x
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: passat b5 1.9 tdi skube ve vyssich otackach

Příspěvek od roman1648 »

Tandem samozřejmě může způsobovat zmiňované padání nafty, pak všecho okolo filtru,hadic,pak už zbývá hlava/šachty na vstřiky,gumky na vstřikách
Pak to všechno uděláš a ono se to bude chovat pořád stejně ( moje zkušenost ), nebo to vydrží týden...
Zkoušel jsem na jednom autě i vsazovat do hadic zpětný kuličkový ventily a stejně když auto stálo přes noc i jen do mírného kopce,ráno start nahovno
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: passat b5 1.9 tdi skube ve vyssich otackach

Příspěvek od Jarda S. »

taky se mi to dělo, ventil tam dal už minulý majitel a stejně "padala" nafta vyřešilo to až přegumičkování vstřiků (noteeth)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“