golf 6 2,0tdi 103kw - 156kw

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
MatusMoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 09 led 2021, 18:38
Bydliště: Stará Kremnička

golf 6 2,0tdi 103kw - 156kw

Příspěvek od MatusMoc »

zaverecne ladenie vzhladom na to ze sa uz s technikou dalej posunut neda s vysledkom som nadmieru spokojny
Přílohy
1676657652931.jpg
1676657652931.jpg (1.71 MiB) Zobrazeno 2168 x
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Re: golf 6 2,0tdi 103kw - 156kw

Příspěvek od MirekX »

Můžeš prosím napsat co je tam za turbo? Díky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
MatusMoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 09 led 2021, 18:38
Bydliště: Stará Kremnička

Re: golf 6 2,0tdi 103kw - 156kw

Příspěvek od MatusMoc »

Turbo zo 125kw kód motora cbbb a IC z Audi S3 celohlonik
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 796
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Re: golf 6 2,0tdi 103kw - 156kw

Příspěvek od cacinek »

Ten spodek je teda dost zalostnej na cr motor. Na bezny jezdeni to nebude moc ok
MatusMoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 09 led 2021, 18:38
Bydliště: Stará Kremnička

Re: golf 6 2,0tdi 103kw - 156kw

Příspěvek od MatusMoc »

Na bežné jazdenie je to ok reálne to pri 1800 tlačí do sedačky takže ma to netrápi . G6 nieje extra ťažké auto takže dynamika je veľmi slušná . A však čo sledujem novšia generácia motorov dosahuje vyššie hodnoty krútiaceho momentu prečo to tak je si rád nechám vysvetliť
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Re: golf 6 2,0tdi 103kw - 156kw

Příspěvek od Pája 19 »

300Nm v 1900ot/min mi teda nepřijde žalostný. Na zkurvení dvouhmoty až až.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Re: golf 6 2,0tdi 103kw - 156kw

Příspěvek od MirekX »

to turbo by mělo umět podstatně lepší spodek - viewtopic.php?t=168815 Otázka jestli je to záměr nechat ten spodek takhle pozvolnější nebo je někde problém.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Re: golf 6 2,0tdi 103kw - 156kw

Příspěvek od Pája 19 »

Taky záleží, jestli měl ten Motocom nějakej retardér...
Oct asv 2000, DieselPower
MatusMoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 09 led 2021, 18:38
Bydliště: Stará Kremnička

Re: golf 6 2,0tdi 103kw - 156kw

Příspěvek od MatusMoc »

Cffb turbo nepasuje na cbbb/cbdb je tam rozdiel sám TDIfun písal v príspevku ze maju neskorší nábeh ja si teda nemyslím že je niečo v neporiadku ale kľudne sa nechám vyviesť z omylu
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Re: golf 6 2,0tdi 103kw - 156kw

Příspěvek od MirekX »

Tak to pardon, to jsem si nevšiml že to není CFFB. To bylo nové turbo?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
MatusMoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 09 led 2021, 18:38
Bydliště: Stará Kremnička

Re: golf 6 2,0tdi 103kw - 156kw

Příspěvek od MatusMoc »

Nie nieje nové
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“