celá lada je licenční fiat
1,6 TDI fakt nebrat?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
No, celá ne, ale skoro celá ano.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Lada špatná nebyla, i když to byl jen klon. Je třeba věci posuzovat nezaujatě a to i když to auto doma máme. Má někdo dobrovolně doma sráč , když jej musí pořád opravovat a platit? Těžko. Ale co má člověk dělat, když má auto 300000 na hrbu, původní ložiska v kolech , spojku neměnil/možná někdo předtím/ , původní je téměř vše mimo rozvodů a opravy po potkání, přední brzdy nebylo třeba repasovat/vytlačovat válečky/ , zadní tlumiče měněny proto, že u jednoho se objevila mastnota, dvakrát měněno př. rameno, vše funguje včetně centrálu, původní brzdové trubky, nedávno "ošetřené" před STK , páčky pod volantem měněny za starší z vraku Měněna zap.skřínka. ..Př. okno mi rozsekala Octa scout přede mnou , na motoru měněn 2krát vstřik za starší..Při potkání zabroušena hlava a jiné ventily. Auto má metlu vybledlou a strakatou jako mají Golfy, protože stojí celou dobu venku..Mám tohle auto vyhodit jen kvůli tomu, že je hnusné a vypadá jako socka? Byl bych vůl, protože na kastli není žádná koroze na pohled na rozdíl od jiných..Když řeknu, že je to Fiat, většina troubů si odplivne, kdybych řekl, že je to Audi apod. tak mají pod sebou loužičku..Jen odborníci řeknou, že dnes rezne nejméně Fiat, má nejlepší diesely a motory všeobecně. Škodovka mi už nesmí do baráku, vidím je okolo sebe, jak se na parkovišti mění a moje zůstává..Můj kamarád schovává MB před deštěm a v zimě jej vůbec nevytáhne a jen proto to auto přežilo /1999/do dnešních dnů..Za mně dobrý, lépe řečeno vynikající..A dostává čočku, která by koncern zlikvidovala přes školní prázdniny a motor PD by byl neustále v nouzí nebo by plival hydra z výfuku..
nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
ono je reznout a reznout kamarád měl shodou náhod fiata mareu a na pohled hezká ale podlahy schnilý (vyvařilo se a jezdil) já pak měl golfa a ten pro změnu měl podlahu zdravou a prahy děravý (taky se vyvařilo a jezdil) a dneska už jsou obě auta v pánu přetavený
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Nevím proč se tu diskutuje o nějakém reznutí, když základní věci na.motoru nevydrží ani to co by měly.
Shodou okolností někým vychvalovaný Fiat.
Najeto 130 tis rok výroby 2017 tuším...
Shodou okolností někým vychvalovaný Fiat.
Najeto 130 tis rok výroby 2017 tuším...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Nejaká lajdačina alebo lemplovina. Dvojkové Punto som predával so stavom 200000 km, rozvody som menil zrejme až ja pri stave 161340 km. Jednotkové okolo 150000, rozvody nemenil nikto - ani ja.
Multiple menený rozvod so stavom 245020 - boli tam originálne od výroby (neskôr aj spojku, dvojhmotu). Teraz mám Alfu Romeo - rozvody sme menili pri stave 198050 km, tiež boli ešte originálne od výroby.
Nevravím, že tie autá nemávajú iné debilné poruchy - v jednotkovom raz umrela riadiaca jednotka, v dvojkovom aj na Mulici DRV ventily, Alfe som musel vymeniť komplet predné ramená, tlmiče atd no má 19 rokov a 207000 km pri ich výmene.
Multiple menený rozvod so stavom 245020 - boli tam originálne od výroby (neskôr aj spojku, dvojhmotu). Teraz mám Alfu Romeo - rozvody sme menili pri stave 198050 km, tiež boli ešte originálne od výroby.
Nevravím, že tie autá nemávajú iné debilné poruchy - v jednotkovom raz umrela riadiaca jednotka, v dvojkovom aj na Mulici DRV ventily, Alfe som musel vymeniť komplet predné ramená, tlmiče atd no má 19 rokov a 207000 km pri ich výmene.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond