1,6 TDI fakt nebrat?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Ovšem. Ale narozdíl od koroze karoserie se s touhle korozí zabiješ. A díra v rameni po nějakých 10 letech provozu je tristní.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Octa 3 2016 najeto necelých 70k a zespodu taky žádná hitparáda... Najedu do 100k a jde to z baráku
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Já mám na O3 momentálně najeto 270, rok 2013. Před třemi lety udělané dutiny a podvozek dinitrolem, zatím absolutně bez koroze. V létě to asi okoupu a preventivně fíknu znovu. Vyplatí se to.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
To že ta ramena popř. nápravnice takto shnije je ad1 tenký materiál z důvodu úspor a pak taky materiál jako takový který je prostě přetavený šrot a pak to tak vypadá
Samozřejmě parkování v trávě nebo někde v lebedě tomu taky nepřidá,do toho sůl a je to
Samozřejmě parkování v trávě nebo někde v lebedě tomu taky nepřidá,do toho sůl a je to
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
To je neskutečná ostuda, jak ta předražená škodovka auta ojebává..Můj 26 let starý Fiat je králem odolnosti proti korozi. Musím se smát a litovat majitele starých Golfů , Fabií apod, jak mají sežrané kastle, hlavně zadní dveře, přední blatníky a zadní pertly.. Také už jsem vespod pod prahy vařil, ale zvenku je auto netknuté a tuhé. Jo, reklama a stádnost se vždy vymstí. Škodovku vždy až nakonec řady.. Sám si pamatuji, jak jsem každé jaro na kolébce škodovku MB s novou karoserií natíral Tlumexem, jak ta nová kastle rezla , ale tehdy to bylo běžné. A dnes po 40 letech je situace ostudná, přes všechny chemické vynálezy a postupy je situace obdobná. A to dokonce na nápravách ...Uvnitř je sice alkantara, ale bláto lítá z předních blatníků..Za ty prachy, nekup to..
nepropadat panice...
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
No dnes totiž není cílem aby ti to auto vydrželo 20 let bez máknutí ale přesně naopak a náhradní díly se taky museljí točit
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Ani Fiat už nie je hitparáda aj v korózii...
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
na všetkom sa šetrí a ojebava zase to bude jak kedysi nove auto a budeš si ho muset ošetrit aby vydržalo
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
To máš pravdu, jde jen o to, poukázat na to, jak jsou dnešní piksly předražené a ojebané.. Představa, že bych vyhodil takové prachy a vstřebal jejich reklamu a pak se mi stalo tohle, tak bych asi nabíjel..Koncern má zákazníky na háku, proto taky u nás prohráli soud a ukázalo to, jak jsou jejich zákazníci splachovací a co vše zkousnou. Jsou jako malé děti, stačí jim pár opičáren a světélka na displayi a odpustí koncernu vše.. Už se mi ani nechce jít za dcerou, abych neslyšel co jí ten zkurvený Golf zase dělá.
nepropadat panice...
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Ale nech toho zase prosímtě, zkurvený golf, a co není dneska zkurvené ? Myslíš že jsou rozdílné pohledy na kvalitu u VW,Opla,Fiatu,Kia a já nevím co ? Myslíš že ostatní výrobci mimo koncern tě nemají na háku? I kdyby se ti nakrásno třeba ten novej Fiat zlomil vejpůl myslíš že by se fabrika zastavila a nějakej Kapo de Tutti z Fiatu by to dojel řešit ? Leda hovno protože by to byl "výpadek v poli" 0,00012% a přípustný je 1,5-2% takže je to pořád ve zlatě, ano, lokální dealer by tě asi politoval ale tím by to skončilo
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Jó kde jsou ty časy, kdy mi děda vyprávěl, jak za socíka na Ruzyň přiletěli mechoši z Francie, aby dali nejakýmu borcovi s Citroenem dohromady vzduchovej podvozek.
Oct asv 2000, DieselPower
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
No, to se dneska už moc nestává, já sem dostal borce z fabriky Fendt asi 2X a to jen proto že to byla nová mašina za 9 mega a věděli že mají máslo na hlavě, jinak tě v klidu pošlou do háje a poraď si sám, pak ti třeba něco uznají na záruku,pokaždé taky ne. Dneska každého zajímá jen prodat a nazdar
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Zas bych ten Fiat tak nekritizoval, nedávno jsem na jednom z roku 2013 měnil zadní ložisko - bubnová brzda a vzpoměl jsem si na Tipo z přelomu 80/90 co jsem měl kdysi. Kolo si člověk nasadí na dva červíky co současně drží buben ( aby mu nepadalo než najde šrouby ), vytočím červíky M8, natočím do bubnu šrouby M10 a elegantně stáhnu buben...
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Jo, to byla slušná finta. Převzala to od nich tehdy i Lada.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Jo ale jestli jsi někdy na Žigulíku stahoval bubny tak jistě víš že to bylo o něčem jiném