Výdrž spojek SACHS, moje to vzdala po 46000 km
Napsal: 03 bře 2023, 15:51
Čau pánové, chtěl bych se s vámi podělit o zkušenost s novou spojkovou sadou Sachs.
V Dubnu v roce 2020 jsem na svou Boru ASZ, koupil novou spojkovou sadu SACHS na CARDO.cz za bratru 9500 Kč.
K tomu nové gufero na kliku , když už tak už. Kamarád mě jí namontoval včetně jiné zachovalejší převodovky ERF.
No a já si užíval pohodového ježdění do práce krásné tři roky a 46 000 km , no a světe div se spoječka klouže.
Do práce jezdím 75% cesty dálnice. Tam pomalu , nechce se mě - většinou se spotřebou 4,2 - 4,5 litru těch 45 km, zpátky svižně , těším se domů , většinou 6 - 6,5 litru. z dálnice domů je to 10 km po okreskách kde většinou cestou domů jedu svižně a předjíždím , tudíž využívám výkon motoru .( vše je série , jen mám zajímavý soft od RudisTDIc, jeho třetí verze se povedla , auto nezakouří , krásně se sbírá , táhne plynule , žádná divočina) Na brzdě to nebylo, ale odhad je těch 160 koní a třeba 380 Nm ??? Těžko říct je to na VA s max. tlakem 1.6 BAR , zrychlení to má dle přístroje GPS RACELOGIC 8,6 s na 100km/h váha auta
1455 Kg.
Otázka zní , co jsem udělal špatně , že spojka vydržela tak krátce ?
Sprinty nejezdím , pouze 3 měření, když jsem měl doma na jeden den půjčený RaceLogic. V té době spojka neklouzala. Jezdím opravdu plynule do práce a zpět. To auto má najeto 496 000 km, tudíž závodní ambice už fakt nemá. Ten soft mám již 100 000 km a na původní spojce Sachs to neklouzalo celých těch 50 000 km než se dala z prevence tahle Sachs v roce 2020. Gufero na převodovce stále drží a je tam sucho , ložisko též neteče , je to ještě ta verze celokovová.
A nyní se ptám , jak to mám řešit ? Nechci znovu dávat 9500 Kč za další sadu plus 3000 Kč za práci abych to za 3 roky dělal znovu a pak zase. Nestačilo by teď přeobložit lamelu HDS v Renováku a koupit jen nový přítlak , smontovat to a je to ?
Max teda ještě raději i nové ložisko. Dvouhmota nemlátí a řekl bych, že ani nevibruje tak tu bych chtěl nechat.
Auto už není žádná leštěnka, pomalu mě ho už bere REZ, a bez kompletní generálky karoserie to už prostě TOPka nikdy nebude. Ale motor má ambice vydržet ještě pár let tak nevím.
Jen mě zajímá názor zkušených jak by se to dalo vyřešit.
Děkuju.
V Dubnu v roce 2020 jsem na svou Boru ASZ, koupil novou spojkovou sadu SACHS na CARDO.cz za bratru 9500 Kč.
K tomu nové gufero na kliku , když už tak už. Kamarád mě jí namontoval včetně jiné zachovalejší převodovky ERF.
No a já si užíval pohodového ježdění do práce krásné tři roky a 46 000 km , no a světe div se spoječka klouže.
Do práce jezdím 75% cesty dálnice. Tam pomalu , nechce se mě - většinou se spotřebou 4,2 - 4,5 litru těch 45 km, zpátky svižně , těším se domů , většinou 6 - 6,5 litru. z dálnice domů je to 10 km po okreskách kde většinou cestou domů jedu svižně a předjíždím , tudíž využívám výkon motoru .( vše je série , jen mám zajímavý soft od RudisTDIc, jeho třetí verze se povedla , auto nezakouří , krásně se sbírá , táhne plynule , žádná divočina) Na brzdě to nebylo, ale odhad je těch 160 koní a třeba 380 Nm ??? Těžko říct je to na VA s max. tlakem 1.6 BAR , zrychlení to má dle přístroje GPS RACELOGIC 8,6 s na 100km/h váha auta
1455 Kg.
Otázka zní , co jsem udělal špatně , že spojka vydržela tak krátce ?
Sprinty nejezdím , pouze 3 měření, když jsem měl doma na jeden den půjčený RaceLogic. V té době spojka neklouzala. Jezdím opravdu plynule do práce a zpět. To auto má najeto 496 000 km, tudíž závodní ambice už fakt nemá. Ten soft mám již 100 000 km a na původní spojce Sachs to neklouzalo celých těch 50 000 km než se dala z prevence tahle Sachs v roce 2020. Gufero na převodovce stále drží a je tam sucho , ložisko též neteče , je to ještě ta verze celokovová.
A nyní se ptám , jak to mám řešit ? Nechci znovu dávat 9500 Kč za další sadu plus 3000 Kč za práci abych to za 3 roky dělal znovu a pak zase. Nestačilo by teď přeobložit lamelu HDS v Renováku a koupit jen nový přítlak , smontovat to a je to ?
Max teda ještě raději i nové ložisko. Dvouhmota nemlátí a řekl bych, že ani nevibruje tak tu bych chtěl nechat.
Auto už není žádná leštěnka, pomalu mě ho už bere REZ, a bez kompletní generálky karoserie to už prostě TOPka nikdy nebude. Ale motor má ambice vydržet ještě pár let tak nevím.
Jen mě zajímá názor zkušených jak by se to dalo vyřešit.
Děkuju.
