Galaxy 2008. Škubání kolem 1800

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Galaxy 2008. Škubání kolem 1800

Příspěvek od roman1648 »

Hele, tomu věřím samozřejmě, ale četl jsem to ještě jednou od začátku celé a obávám se že jste to celé řešili trochu moc obšírně a zbytečně draze, na co se měnily vstřiky a čerpadlo když jim nic nebylo, co bylo s DPF - to původní už nešlo zachránit ? Nová druhovýroba stejně fungovat nebude, takže to všechno offni a prodej to, nejlép ukrajincům, ti to řešit nebudou ;)
AlesVazler
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 dub 2023, 07:08

Re: Galaxy 2008. Škubání kolem 1800

Příspěvek od AlesVazler »

To původní dpf bylo uvnitř prasklé. Čerpadlo jsem chtěl repasovat se vstřikama, bohužel bylo v takovém stavu, že se nedalo. Vstřiky byl na repas jeden. Takže tak no. Prodat ho už nemůžu. Prodal bych ho možná za cenu dílů a kde je cena auta.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Galaxy 2008. Škubání kolem 1800

Příspěvek od roman1648 »

To je v prdeli no,když člověk takto zateče tak už to musí dotáhnout do konce a pár let si to ještě nechat...
ADEMP
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 12 srp 2022, 14:10

Re: Galaxy 2008. Škubání kolem 1800

Příspěvek od ADEMP »

Niesu tu žiadne hodnoty, takto je to len o výmene a zbytočnej investícii.
Podtlakový solenoid na ovl. westgate turba sa menil? Niečo ako N75 u VW. Často to odchádza. Po výmene reset hodnôt . Tak isto po výmene egr je potrebné resetovať hodnoty.
Egr vylúčiš jednoducho blendom. Máš tam krásny prístup z výstupu z EGR na 2x 10mm šruby. Daj tam kúsok plechu a uvidíš, či bude cukať.
AlesVazler
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 dub 2023, 07:08

Re: Galaxy 2008. Škubání kolem 1800

Příspěvek od AlesVazler »

Tak další pokrok. Nechal jsem zrepasovat turbo. Je nový i snímač podtlaku. Dpf i eger jsou pryč a softwarrově vypnuté. To pocukávání nepřestalo., jen se minimalizovalo. Další problém že turbo kolísá při zatížení. Natlačí na 2300 a hned spadne na 2100. Jako když jedete lodí na vlnách. Hlavně zabírá na 2500 cca. Takže? Žeby to mohla vše dělat váha vzduchu?
david.malousek
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 22 lis 2023, 13:09

Re: Galaxy 2008. Škubání kolem 1800

Příspěvek od david.malousek »

Ahoj. Podarilo se to někomu vyřešit prosím? Mám stejný problém jako v úvodní příspěvku. Pocukavaní v nízkých a takové to houpání při akceleraci. Jezdím s tím takto 3 roky, během toho to bylo ve všech možných servisech a nikdo to nevyřešil. Také se o tom na různých fórech píše, ale že by někdo přišel s kloudnym řešenim bez stylu vyměníme tohle, tohle a uvidíme. Ford galaxy 2008, tdci, 103kw...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Galaxy 2008. Škubání kolem 1800

Příspěvek od roman1648 »

Posledně mi to dělal nesprávně fungující N75,nebudu říkat vadný protože to dělal jenom někdy.. :roll:
david.malousek
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 22 lis 2023, 13:09

Re: Galaxy 2008. Škubání kolem 1800

Příspěvek od david.malousek »

Tak jsem dal Galaxy do fordu primo ze si s tim poradi. Napsal jsem jim co to dela - pocukavani v nizkych otackach, ze se mi zdaji hlucnejsi rozvody (ikdyz byly delane drive)... no stalo to 20.000, ze auto je jiz v poradku no a auto cuka stale. Zacinam si myslet, ze neexistuji opravdu odbornici, co jdou po zdroji a proste co diagnostika nevyhodi, s tim si nevi rady. Zkousel jsem zaslepit EGR a stale nic. Dal me napada cidlo polohy skrtici klapky. A nebo jak ty rikas N75? Mam sanci jej nejak odzkouset?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Galaxy 2008. Škubání kolem 1800

Příspěvek od roman1648 »

Jak je tady to turbo ovládané?
Já mám třeba 1.8TDci 92kw a tam je už ovládané elektrickým aktuátorem
Odpovědět

Zpět na „Ford“