pístní kroužky 3.6FSI

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
kočka87
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 23 dub 2009, 19:53
Bydliště: Louny/Slaný

pístní kroužky 3.6FSI

Příspěvek od kočka87 »

Kluci, jdu s dotazem. Děláme GO na Sup2 VR6 3.6fsi a dohadujeme se tu nad jednou věcí (v dílenský příruč. nezmíněno)... Stírací kroužek skládaný ze tří kusů, brousí se nějak zámek toho prostředního lamelového na toleranci nebo se nechává jak je z výroby aby byl větší, pružil a tlačil na stěnu válce a případně se brousí jen ty dva co jdou pod nad něj? Díky...
IMG20230429225423.jpg
IMG20230429225423.jpg (2.74 MiB) Zobrazeno 1337 x
IMG20230429225752.jpg
IMG20230429225752.jpg (1.89 MiB) Zobrazeno 1337 x
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Re: pístní kroužky 3.6FSI

Příspěvek od Marek77 »

Dej to tam tak, jak to je. Je to připravené k montáži.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: pístní kroužky 3.6FSI

Příspěvek od Jarda S. »

brousit kroužky ? proboha proč ? to se dělalo před třiceti rokama když se používali "univerzální" (wallbash) (wallbash)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
kočka87
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 23 dub 2009, 19:53
Bydliště: Louny/Slaný

Re: pístní kroužky 3.6FSI

Příspěvek od kočka87 »

Tak už je to jasný, díky za info pánové :thankyou:
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: pístní kroužky 3.6FSI

Příspěvek od roman1648 »

Vlož ten kroužek do válce, srovnej ho a změř spároměrkou mezeru, nesmí to být bez vůle samozřejmě
Nevím jestli jste něco dělali s válcema, to nezmiňuješ ?
Uživatelský avatar
kočka87
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 23 dub 2009, 19:53
Bydliště: Louny/Slaný

Re: pístní kroužky 3.6FSI

Příspěvek od kočka87 »

Lamelový (prostřední díl stíracího) vložim do válce, srovnam a konce jdou přes sebe cca 2mm... Ale předpokládám, že to tak má být, že po nasunutí do válce se v té "harmonice" stáhne. Válce lehce líznutý honovacím přípravkem ve vrtačce...
IMG20230501211213.jpg
IMG20230501211213.jpg (3.71 MiB) Zobrazeno 1223 x
IMG20230501211259.jpg
IMG20230501211259.jpg (2.91 MiB) Zobrazeno 1223 x
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: pístní kroužky 3.6FSI

Příspěvek od roman1648 »

Taky to takto dělám
No a ty dva další části toho stíráku ?
Máš origo velikosti nebo výbrusový ? Ale mám za to že na tento motor ani výbrusový +0,25 nebo +0,50mm nejsou..
Naposledy upravil(a) roman1648 dne 02 kvě 2023, 12:47, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
kočka87
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 23 dub 2009, 19:53
Bydliště: Louny/Slaný

Re: pístní kroužky 3.6FSI

Příspěvek od kočka87 »

Ty dva další toho stíráku se mi vejdou do tolerance dle dílenský příručky... jsou to velikosti pro válec 89,0 a žádný jiný (větší) se mi nepodařilo najít. Jak řikáš, zřejmě se nedělají.
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: pístní kroužky 3.6FSI

Příspěvek od roman1648 »

Jo, pokud tyto mají ve válcích fuk tak tu harmoniku bych neřešil, to se "porovná" (noteeth)
Uživatelský avatar
kočka87
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 23 dub 2009, 19:53
Bydliště: Louny/Slaný

Re: pístní kroužky 3.6FSI

Příspěvek od kočka87 »

Bude to tak. A jak píše Marek, takhle to prostě bude připravený pro montáž. Díky za info :thumbsup:

Čtvrtek/pátek se to chystam skládat, pak dam info, jak to VRRRká :)
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Re: pístní kroužky 3.6FSI

Příspěvek od Marek77 »

Hlavně spoje těch lamel dej na opačnou stranu, než spoj té pružiny.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
kočka87
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 23 dub 2009, 19:53
Bydliště: Louny/Slaný

Re: pístní kroužky 3.6FSI

Příspěvek od kočka87 »

Jj vim. Ono zámky těch tří dílů stíráku asi ideálně montovat po 120° a pak po 120° zbylé dva těsnící...
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Re: pístní kroužky 3.6FSI

Příspěvek od Marek77 »

V podstatě jakkoli, jen ne na sebe.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
kočka87
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 23 dub 2009, 19:53
Bydliště: Louny/Slaný

Re: pístní kroužky 3.6FSI

Příspěvek od kočka87 »

Tak potom, co jsem si lajznul první takhle velký GO motoru v životě, tak poskládáno a po nějakých 20ti dnech dobrý, oleje zatím neubylo ani prd (jen ten benzín se pořád ztrácí). Ze starýho těsnění pod hlavu mam "trofej" na památku :-D

Jinak díky všem za info :thumbsup:

IMG20230520202930.jpg
IMG20230520202930.jpg (3.11 MiB) Zobrazeno 964 x
IMG20230520191453.jpg
IMG20230520191453.jpg (4.86 MiB) Zobrazeno 964 x
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5472
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Re: pístní kroužky 3.6FSI

Příspěvek od ROMEK »

to su výborne správy zachvilu budeš kasirovať za povozenie v aute s takým motorom. tiež mi chodí jeden stroj na dielnu ktorý keď mu šlapneš na krk tak si popapá benzínu
20230324_085848.jpg
20230324_085848.jpg (2.58 MiB) Zobrazeno 961 x
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“