pístní kroužky 3.6FSI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pístní kroužky 3.6FSI
Kluci, jdu s dotazem. Děláme GO na Sup2 VR6 3.6fsi a dohadujeme se tu nad jednou věcí (v dílenský příruč. nezmíněno)... Stírací kroužek skládaný ze tří kusů, brousí se nějak zámek toho prostředního lamelového na toleranci nebo se nechává jak je z výroby aby byl větší, pružil a tlačil na stěnu válce a případně se brousí jen ty dva co jdou pod nad něj? Díky...
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Re: pístní kroužky 3.6FSI
Dej to tam tak, jak to je. Je to připravené k montáži.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: pístní kroužky 3.6FSI
brousit kroužky ? proboha proč ? to se dělalo před třiceti rokama když se používali "univerzální"
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Re: pístní kroužky 3.6FSI
Tak už je to jasný, díky za info pánové
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Re: pístní kroužky 3.6FSI
Vlož ten kroužek do válce, srovnej ho a změř spároměrkou mezeru, nesmí to být bez vůle samozřejmě
Nevím jestli jste něco dělali s válcema, to nezmiňuješ ?
Nevím jestli jste něco dělali s válcema, to nezmiňuješ ?
Re: pístní kroužky 3.6FSI
Lamelový (prostřední díl stíracího) vložim do válce, srovnam a konce jdou přes sebe cca 2mm... Ale předpokládám, že to tak má být, že po nasunutí do válce se v té "harmonice" stáhne. Válce lehce líznutý honovacím přípravkem ve vrtačce...
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Re: pístní kroužky 3.6FSI
Taky to takto dělám
No a ty dva další části toho stíráku ?
Máš origo velikosti nebo výbrusový ? Ale mám za to že na tento motor ani výbrusový +0,25 nebo +0,50mm nejsou..
No a ty dva další části toho stíráku ?
Máš origo velikosti nebo výbrusový ? Ale mám za to že na tento motor ani výbrusový +0,25 nebo +0,50mm nejsou..
Naposledy upravil(a) roman1648 dne 02 kvě 2023, 12:47, celkem upraveno 1 x.
Re: pístní kroužky 3.6FSI
Ty dva další toho stíráku se mi vejdou do tolerance dle dílenský příručky... jsou to velikosti pro válec 89,0 a žádný jiný (větší) se mi nepodařilo najít. Jak řikáš, zřejmě se nedělají.
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Re: pístní kroužky 3.6FSI
Jo, pokud tyto mají ve válcích fuk tak tu harmoniku bych neřešil, to se "porovná"
Re: pístní kroužky 3.6FSI
Bude to tak. A jak píše Marek, takhle to prostě bude připravený pro montáž. Díky za info
Čtvrtek/pátek se to chystam skládat, pak dam info, jak to VRRRká
Čtvrtek/pátek se to chystam skládat, pak dam info, jak to VRRRká
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Re: pístní kroužky 3.6FSI
Hlavně spoje těch lamel dej na opačnou stranu, než spoj té pružiny.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: pístní kroužky 3.6FSI
Jj vim. Ono zámky těch tří dílů stíráku asi ideálně montovat po 120° a pak po 120° zbylé dva těsnící...
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Re: pístní kroužky 3.6FSI
V podstatě jakkoli, jen ne na sebe.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: pístní kroužky 3.6FSI
Tak potom, co jsem si lajznul první takhle velký GO motoru v životě, tak poskládáno a po nějakých 20ti dnech dobrý, oleje zatím neubylo ani prd (jen ten benzín se pořád ztrácí). Ze starýho těsnění pod hlavu mam "trofej" na památku
Jinak díky všem za info
Jinak díky všem za info
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Re: pístní kroužky 3.6FSI
to su výborne správy zachvilu budeš kasirovať za povozenie v aute s takým motorom. tiež mi chodí jeden stroj na dielnu ktorý keď mu šlapneš na krk tak si popapá benzínu
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE