SEAT IBIZA 1,4 TDi špatné starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1148
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

SEAT IBIZA 1,4 TDi špatné starty

Příspěvek od kaad »

Na Seatu Ibize 1,4TDi BNV po startu motor běží asi tak dvě sekundy a pak zhasne. Pokud se nepřidá trochu plynu nenastartuje to. S přidáním plynu to sice lapne, ale až tak po deseti otáčkách. VCDS mi napsalo ,,snímač vačky - nevěrohodný signál." Po jeho výměně je stále stejná chyba. Pojistky jsem kontroloval jsou Ok. Zkontroloval jsem rozvody a zjistil jsem že je má o zub posunuté dopředu. Seřídil jsem je tedy přesně podle aret. přípravků. Chod se velmi zkultivoval, ale závada přetrvává.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8903
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: SEAT IBIZA 1,4 TDi špatné starty

Příspěvek od hansdob »

Kabeláž??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19252
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: SEAT IBIZA 1,4 TDi špatné starty

Příspěvek od roman1648 »

Co to má najeto,stav vačky,vstřiků,tandem a vše okolo jako baterka,starter
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1148
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Re: SEAT IBIZA 1,4 TDi špatné starty

Příspěvek od kaad »

Má to nalítáno 239tis. Baterka je nová jinak vstřky, čerpadlo předpokládám původní. V rozvodech se už někdo hrabal poněvadž byly o zub. Večer jsem nastudoval v Else zapojení, takže dnes mrknu ještě na tu kabeláž k tomu snímači vačky. Ikdyž teda nevím jestli je to zrovna tím. Spíš mi to připadá jako málo nafty při startu na což se taky zaměřím. Diagnostika vypisuje jen to čidlo vačky.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19252
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: SEAT IBIZA 1,4 TDi špatné starty

Příspěvek od roman1648 »

No pokud jsi ho vyměnil a opakovaně to na něm píše závadu tak se zaměř spíš na tohle, takže kabeláž..
maka123
Přispěvovatel
Příspěvky: 401
Registrován: 20 zář 2014, 07:27
Bydliště: okolí litomeric

Re: SEAT IBIZA 1,4 TDi špatné starty

Příspěvek od maka123 »

Já měl to samé, jenom to motalo a nechtělo chytit občas až nový origo snímač to vyřešil.
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Re: SEAT IBIZA 1,4 TDi špatné starty

Příspěvek od Kendys_TDI »

Přesně tak! Mě neorigo nový snímač vydržel na autě asi týden ????????????????? :o :o :o
A tak dospělý člověk zjistil, na čem netřeba šetřiti a jaké naopak zbytečně levné zboží posílat do řiti 8)
Kdy už to jen lidem dojde? Ušetřil jsem na levnějším díle celých 60% ceny dílu originálního. Nojo, ale v reálu to znamená, že se díl, který byl na autě např. 20 let nahradili dílem, který do roka a do dne odejde a můžete kupovat další a další kusy, dokud se nedostanete k částce odpovídající ceně originálního dílu, a tam už zauvažujete, a bohužel velice, ale opravdu velice pozdě člověku dojde to, že kdyby hned na začátku koupil díl originálního typu, tak řešil (popřípadě platil) práci jen 1x a na další desetiletí je vystaráno.
Taky jsem jednoho dne přišel na věc, že než každý 2 roky měnit výfuky za 10-17 tis. komplety, tak bude lepší koupit za 65 tis. origo díl a mám na 10-20 let svatý pokoj, a v té době už auto existovat nebude, takže jsem zase ušetřil peníze. A tak to prostě funguje v tom životě, proč jsou bohatý lidi bohatý? Protože investují do pořádného kvalitního kusu (čehokoliv, co kupují) a nemusí posléze řešit každé 2 roky jejich výměnu atd.
Něco na tom je že, ale pochybuji, že z dnešních vygumovaných lidí, to někdo dočte až sem. :lol2: (wallbash)
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1148
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Re: SEAT IBIZA 1,4 TDi špatné starty

Příspěvek od kaad »

Tak Ibiza už sice pár dní jezdí - bylo to ve vedení mezi senzorem a ŘJ, ale píšu tady k vůli příspěvku Kendyse, který napsal pěknou hovadinu. Auta dělám od vyučení, což je asi tak 45let a od 1990 se tím živím soukromě. Samozřejmě jsem se vyučil na MB1000 a Š100, takže klasické auta bez elektroniky. Technika jde kupředu i v tomto oboru, takže neustálé vzdělávání různé kurzy a školení jsou nutností. Bez počítače dnes k autu nejdu. Ovšem jedno je pořád stejné. Všichni by to chtěli co nejlevněji a na tom se nic nezměnilo. Kdokoli otevře dveře první jeho věta je: kolik to bude stát? Pokud mu řeknu, že mu tam dám výfuk za 65tis. poklepe si na čelo vytočí se na podpadku a jde jinde. Mám svou míchárnu na laky a když jsem ji pořizoval v roce 1995 dělal jsem cca dva celolaky za měsíc. Dnes dělám tak jeden celolak za rok jinak většinou samé zástřiky maximálně lak jednotlivých dílů. Takže držet dnes míchárnu kde máte náplň za 200tis nemá vůbec smysl. A ještě jeden důležitý poznatek. Firmy jako jsou Bosch, Hella apod. vyrábějí sice pro prvovýrobu v původních fabrikách, ale pro aftenmarket čili ND si nechají vyrábět stejně v zemích převážně asijských, takže když objednám váhu vzduchu na Octávku a objednám značku Hella, tak na krabici je stejně made in India.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“