Superb 2CFFB 2.0. TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Superb 2CFFB 2.0. TDI
Ahoj, uz si nevim rady. Regenerace DPF za jizdy skoro nefunguje. Docela huste modre kouri pri regeneraci a teplota stezi 500 a spis nizsi, pokud tomu nedavam... Regenerace na miste zacne stejne s kourem. Po 2 min se chytne a krasne za 20 min zregeneruje s optimalni teplotou. Proc za jizdy regenerace nebezi a proc tak kouri. Pokud nebezi regenerace nekouri vubec... Auto mam 2 tis. Km .. Nevim, ci se stim pred tim delo. Pry novy EGR...Diky moc predem za nazory. BTW: autorizak si vubec nevi rady.....
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
Re: Superb 2CFFB 2.0. TDI
DPF je pôvodný originál? Pokiaľ nedosiahne teplotu, je zlý oxidačný katalyzátor. Na mieste to možno zregeneruje preto, že tam nie je taký "prievan" a stihne sa to zapáliť. Nejaký log z regenerácie nemáš?
Re: Superb 2CFFB 2.0. TDI
To mi robilo na CAYC, ked bol vadny EGR.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Re: Superb 2CFFB 2.0. TDI
Taky me to napadlo, ale ten EGR je meneny a ukazuje plne zavreni pri regeneraci... Nevim no uz....
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
Re: Superb 2CFFB 2.0. TDI
EGR (aspon na CAYC) trpelo zvlastnou mechanickou chybou, ze tam obcas dokazala vyskocit taka podkovicka. RJ si myslela, ze ventil bol otvoreny/zatvoreny, elektromotor sa tvaril, ze prikaz splnil, ale k samotnemu mechanickemu otvoreniu/zatvoreniu obcas neprislo.
VW o tom vedel a dodaval tam ako rychly fix novu krytku, ktora eliminovala tento problem (5€). Pripadne EGR s indexom na konci "DQ". Pisem o stave z roku 2020.
VW o tom vedel a dodaval tam ako rychly fix novu krytku, ktora eliminovala tento problem (5€). Pripadne EGR s indexom na konci "DQ". Pisem o stave z roku 2020.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Re: Superb 2CFFB 2.0. TDI
Nepíše co to má mít najeto, ale já to vidím na DPF KO a pokud to máš 2tis.km zavčas to řešit s tím kde jsi to koupil nebo to zaplatíš dvakrát tu káru...
Re: Superb 2CFFB 2.0. TDI
Auto ma najeto 196 xxx. Zavcas jsem to resil, ale autorizak rekl, ze regenerace na miste jde, takze je filtr dobry. To ze za jizdy nejde a kouri muze mit mnoho pricin a na ty km normalni. Ze pry nic dal delat nebudou. Vzali si 3500 za diagnostiku a servisni vypaleni dpf... Puvodni majitel to zaplatil. Ale co dal. Ja tvrdim, ze s autem jezdit nejde, protoze kazdych 300 km kouri jak AVIA a je nutna reg. na miste. Puvodni majitel a autorizak nevidi problem. EGR novy. Vstriky maji odchylky do 0,3 a chod je "kulaty". Olej se mi neztraci, teda za ty 2000. Starty normalni. Chyby zadne .. Puvodni majitel uzna opravu jen v autorizaku....
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 79
- Registrován: 25 pro 2014, 13:11
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Superb 2CFFB 2.0. TDI
Zdar kdyz to tak ctu tak ja bych vytahl prvni sondu pred DPF vzal Kameru (Endoskop) a mrknul do toho pokud to pri jizde kdyz to regenruje kouri tak na 90% bude v haji Kat a nemine te vymena DPF .
Re: Superb 2CFFB 2.0. TDI
Já bych zkusil i jinej servis, zažil jsem totiž i to, že původní majitel měl v autorizáku dobrýho kamaráda kterej novýmu majiteli neustále tvrdil že tam vlastně žádnej problém není, i když byl a oba to moc dobře věděli, jen si ho přehazovali jak horkej brambor a čekali až ho to přestane bavit a dá pokoj...
Autorizák jako autorizák ne? Tak si to prostě zavezeš jinam a je to
Autorizák jako autorizák ne? Tak si to prostě zavezeš jinam a je to