Zdravím vás.
Jedna sa o motor n52b30 190kw problém vcelku zaujímavý.Strata vody + tlakovanie hadic.Ano jasne každý si povie hlava alebo tesnenie.Avsak bublinovy test negatívny co2 som ešte neskúšal.Auto kúri jazdi štartuje proste všetko dobre.Ale hadice sú doslova jako beton je jedno ci ide plne bomby ci stoji na mieste.Co je vcelku zaujímavé že hadice chytím po 2 3 dňoch a sú stále rovnaké tvrdé.Olej sa nemiesa olejové vicko čisté voda taktiež čistá.Uniky som doteraz nespozoroval. Niekedy prejdem 500km svieti voda niekedy cez 1000 a nič niekto nápady?
Tvrdé hadice?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Tvrdé hadice?
Začni novým víčkem vyrovnávačky.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Tvrdé hadice?
Jednou jsme dělali hlavu na X5 3.0D zbytečně byl v prdeli výměník ( chladič spalin EGR )
Re: Tvrdé hadice?
Vicko otestovane nafukany system na 2.2 bar a pekne klesalo dole az po 2 bar cize to sa da vylucit.
Ano ale pri diesli nie benzin.Este ma napadlo nakolko motor by mal pracovat pri vyssej teplote ci tam nema ist nejaka ina kvapalina na chladenie niekde v manuali pise ze motor by mal jazdit v teplotach aj 110 C klde obycajna voda uz vre
Ano ale pri diesli nie benzin.Este ma napadlo nakolko motor by mal pracovat pri vyssej teplote ci tam nema ist nejaka ina kvapalina na chladenie niekde v manuali pise ze motor by mal jazdit v teplotach aj 110 C klde obycajna voda uz vre