Ahoj, řeším cukání motoru , kód CFFB, 103kW, 4M.
Při zrychlování 1000 až 1500 otáček v poho, potom 1500 až 2000 otáček syčivé pomalé cukání, od 2000 ot bezvadný plynulý chod.
Zkusmo odpojena váha vzduchu, problém zmizel.
Váha vyměněna za novou, problém je zpátky.
Na carsceneru, senzor "přikázaná funkce EGR" , je krásně vidět velký rozkmit signálu pro EGR, po překročení 2000 ot. to úplně zmizí, EGR je uzavřen.
Kde hledat příčinu? Vypadalo to že váha vzduchu posílá do EGR nějaký rozkmitaný signál a místo plynulého otevírání se EGR rozkmitá.
Ale výměna nepomohla.
Dá se někde změřit přímo napětí, které ovládá motorek EGR ?
Passat B7 CFFB, 103kW, 4M cukání motoru do 2000 ot.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat B7 CFFB, 103kW, 4M cukání motoru do 2000 ot.
- Přílohy
-
- EGR.jpg (78.64 KiB) Zobrazeno 527 x
Re: Passat B7 CFFB, 103kW, 4M cukání motoru do 2000 ot.
Nejde spustit základní nastavení EGR?