Honda NSR 125...
Napsal: 10 črc 2023, 06:34
Kluci, zase jsem se ( já vůl ) nechal ukecat na opravu takovéto potvory,co jsem šroubovával před 20 lety...
Motorku dovezli že nejede,po zimě,nečekaně, baterka mrtvá,kola prázdný,no budiž, ale že to už před zimou sotva dojelo, že to střílelo,zdechalo,no pozdravpánbůh a že jim to nikde nechtějí už ani vzít do opravy ( no ani se nedivím )
Kontrola klasických věcí,tlak to má,jiuskra a benzín jde,karbec ven,čistej,rozladěnej asi jak se v tom páni kluci nastřídačku vrtali,volnoběh úplně zatočenej na max,bohatost povolená o 5 otáček
,po std nastavení mi to chytlo a nějak běželo,při přidání to kokrhalo,vynechávalo, tahal jsem za kabeláž vedle karbecu a v tu ránu motorka zdechla,aaaaa něco mám,svazek proklepanej o rám,ani rto dlouho netrvalo to najít,opraveno,chytá na otočení,neblbne,ale - jel jsem to projet,já si ty motorky pamatuju jinak,tohle sotva jede, 6ka po rovince ani netáhne, tak max 110-120km/h, to nám to lítávalo jinak, bez problémů 160-170
Je tak karbec DelOrto 28mm což se mi na Hondu zdá divný,už si to přesně nepamatuju ale čekal bych tam Mikuni popř. Keihin ale itala? Hlavní tryska 145 což se mi zdá taky dost velký,já jezdíval 132-135 s origo koncovkou výfuku,zdá se mi tady i ten výfuk takovej přicpanej, klučina si stěžoval že je to právě mrtvola proti tomu co má jeho kámoš,tak bych to rád nějak oživil ale mám pocit že už se v tom hrabalo 10 lidí přede mnou,přívěra chodí ale lanka celý povolený,takže do 7tis.ot je to mrtvola a pak to celkem zatáhne ale neroztočí se to víc jak 10tis.ot
Kdyby někoho něco napadlo budu rád,už je to přece jen dávná minulost
Motorku dovezli že nejede,po zimě,nečekaně, baterka mrtvá,kola prázdný,no budiž, ale že to už před zimou sotva dojelo, že to střílelo,zdechalo,no pozdravpánbůh a že jim to nikde nechtějí už ani vzít do opravy ( no ani se nedivím )
Kontrola klasických věcí,tlak to má,jiuskra a benzín jde,karbec ven,čistej,rozladěnej asi jak se v tom páni kluci nastřídačku vrtali,volnoběh úplně zatočenej na max,bohatost povolená o 5 otáček

Je tak karbec DelOrto 28mm což se mi na Hondu zdá divný,už si to přesně nepamatuju ale čekal bych tam Mikuni popř. Keihin ale itala? Hlavní tryska 145 což se mi zdá taky dost velký,já jezdíval 132-135 s origo koncovkou výfuku,zdá se mi tady i ten výfuk takovej přicpanej, klučina si stěžoval že je to právě mrtvola proti tomu co má jeho kámoš,tak bych to rád nějak oživil ale mám pocit že už se v tom hrabalo 10 lidí přede mnou,přívěra chodí ale lanka celý povolený,takže do 7tis.ot je to mrtvola a pak to celkem zatáhne ale neroztočí se to víc jak 10tis.ot
Kdyby někoho něco napadlo budu rád,už je to přece jen dávná minulost
