Zdravím, mám tu tenhle korejský "zázrak". Chová se to podobně, jako když se na stodvacítce zapomněl dát sytitč. Normálně nastartuje, ale při rozjezdu vynechá, škubne, zase se chytí a znovu. Jako v autoškole. Po ujetí pár set metrů to přestane a pak už jede normálně, dokud nevychladne.
Kontroloval jsem:
Tlak paliva: 3,8 baru
Teplota vody souhlasí
Teplota nasávaného vzduchu souhlasí (zkusil jsem nový snímač bez výsledku)
Tlak v sacím potrubí OK
Výpadky zapalování 0
Snímač klepání měří
Lambda 1 hodnoty normální
Lambda2 hodnoty normální
Vůle na ventilech OK
Signál snímače kliky OK
Snímač vačky OK
Krokový motor volnoběhu_ zkusil jsem nový a stejné.
Svíčky nové podle doporučení výrobce.
Nesetkali jste se s něčím podobným?
Chevrolet Spark 0,8 za studena cuká.
Moderátoři: šulda, Moderátoři