2.0 TDi CFHC - syčení do 2500 ot. + škubnutí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
joyride
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 08 led 2017, 17:44
Odpovědi: 0

2.0 TDi CFHC - syčení do 2500 ot. + škubnutí

Příspěvek od joyride »

Zdravím, mám 2.0 TDi (CFHC, 103 kW). I když to vypadá na to, že mi někde netěsní hadice, tak jednoduché to neni :D pročet jsem na internetu několik podobných témat, ale kromě EGR se nikdy k ničemu nedospělo, řekl bych.



Auto před časem začlo zničehonic dělat to, že při sepnutí turba (cca 1900 ot.) škubne. Nepředcházela tomu výměna ničeho ani jiná závada... škubnutí je různé - někdy je to lehké, jindy by si člověk vyrazil zuby o volant. Je to prostě jako "propad" výkonu v jednu chvíli- Pokud je auto v tahu hodně pod plynem, neudělá to. Čím je plynu méně, tím možná hůř.


Teď se k tomu přidalo lehké syčení právě při sepnutí turba, ale zvláštní je to, že při 2500 ot. syčení zmizí. Pokud během syčení sundám nohu z plynu a přidám znovu, už nesyčí... Syčení na volnoběh slyšet není, jen v tahu.

Auto jede normálně a má výkonu na rozdávání, startuje na otočení, motor absolutně suchý, DPF OK a regeneruje bez problému...




Nejsem v ČR, auto bylo ve 2 servisech, na nic se nepřišlo, kontrolovali vlastně to samé...

- diagnostika čistá
- turbo OK, tlak prý v pořádku
- otlakovaná soustava, nikde žádný únik, žádná poškozená hadice
- IC bez poškození
- svody bez poškození
- ozkoušeny vstřiky, 3 údajně jako nové, 1 lehce horší, ale prý bezvýznamně
- zkoušen dát nový EGR, beze změny
- nový chladič oleje, ale (nečekaně) bez výsledku

Tady nikdo nic vlastně neví, auto je starý, tak neřešit, prý je to možná normální... syčení je taky normál :D




Když jsem měl starší auta (BXE, BKC, atd.)a praskla hadice, auto syčelo pořád. Tady prostě ve 2500 ot. syčení ustane a je klid. Nechápu.




Má někdo nápad, co by to mohlo způsobit?


Mockrát děkuji.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“