Zdar,
nevíte někdo co je zapotřebí pro výměnu předních kotoučů na AVIA A75.
Co jsem takhle letmo koukal tak bude asi potřeba stahovák na náboj, nebo ne?
Případně nějaké fígle co a jak.
Díky
Jak na přední kotouče na AVIA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jak na přední kotouče na AVIA
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Re: Jak na přední kotouče na AVIA
Stahovak skoro neni treba.
Musis povolit brzdovy tremn,dva srrouby myslim klic 27 .
Kombinacky na zavlacku,klic na matici ,kterou povolis a sundas cely naboj.
Povolis srouby co drzi kotouc na naboji a jedes.
Kup si i nove gufera do naboju. Vetsinou zustane zadni lozsiko na cepu a to pak bude treba stahovak nebo to srazis i majzlem.
Musis dat lozisko do naboje a narazit gufero . Pak nasadit na cep cely komplet.
Musis povolit brzdovy tremn,dva srrouby myslim klic 27 .
Kombinacky na zavlacku,klic na matici ,kterou povolis a sundas cely naboj.
Povolis srouby co drzi kotouc na naboji a jedes.
Kup si i nove gufera do naboju. Vetsinou zustane zadni lozsiko na cepu a to pak bude treba stahovak nebo to srazis i majzlem.
Musis dat lozisko do naboje a narazit gufero . Pak nasadit na cep cely komplet.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km