Já měl problém u svého, jen díky baterce. Byla "nová" ale nedala takovej proud. Dal jsem origo fordí, a do -15 byl klid. Pak už chyběla funkční žhavička
Prvně bych zkusil nastartovat přes kabely.
Pak je prej potvora taky háklivej na startér.
Mechanický čerpadlo, předvstřik je správnej ?
Výmena motoru Ford transit 2.5td 74kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Výmena motoru Ford transit 2.5td 74kw
Trabant, e30 TDS, e36 California, e46 330xd, Sierra mk2 DOHC, Transit mk5, Pionýr, Panelka, Smolík, ec300..
Re: Výmena motoru Ford transit 2.5td 74kw
lucas byl až od fcl,ne? Nemá to sytič resp čudla přes termostat nebo jak to tam páchali jakože automaticky. To nemusí fungovat a pak to blbě chytá. Pokud to má tlaky a je to dobře nastavený,tak to,jak už tady někdo psal,do 10-15 pod nulou musí chytit v pohodě i bez žhavení.
Re: Výmena motoru Ford transit 2.5td 74kw
Tak jsem taky přestal startovat. Baterka, když nebyla 1oo% tak jsem v -5/-10 nenastartoval (točil ale neutočil) Vyměnil jsem startér, a točí jak divej. V mrazu na hned.
Žhavičku nechám dál mrtvou..
Žhavičku nechám dál mrtvou..
Trabant, e30 TDS, e36 California, e46 330xd, Sierra mk2 DOHC, Transit mk5, Pionýr, Panelka, Smolík, ec300..