C3 8HX 1,4hdi 50kw 2002-2003 BSI

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8930
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

C3 8HX 1,4hdi 50kw 2002-2003 BSI

Příspěvek od hansdob »

Tyhle auta se tu tak nějak rozmnožujou mají své chyby a praktické zkušenosti mi chybí …….

Zkusím tedy o informace požádat zkušenější.
:cool: :cool:
Když mám kódy k autům a chci přehodit BCM jen zkusmo ( z mého pracovního do opravovaného) stane se tedy to že to zapíše nejvyšší KM což nám ani jednomu vadit nebude
Jde mi o to zda původní BCM se stane nefunkční a poté ji budu muset zase přizpůsobit nebo zůstane funkční a pak ji jen vrátím a k jednomu tedy budou 2 BSI a k druhému žádná nebo bude jen ta jedna přizpůsobená a jinak nic?

Chápu že pro někoho úsměvná otázka no ale co hlavu mi snad nikdo neutrhne a dokonalý a určený na vše taky z nebe nespadl :punk:

No a jak je to s kódy teď mám dva až přizpůsobím BCM do opravovaného vyskousim jaký bude mít pak kód? Ten z opravovaného ? A ten pak musím použit na přizpůsobeni zpět do mého?
Vyndaná bude mít kód původní ale auto už ji nebude tedy znát nebo ji znát bude? Pokud nebude dam kód původní?

Nebo je to jako u opla? Musím před demontáži odhlásit a v novém jen přihlásit ?
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: C3 8HX 1,4hdi 50kw 2002-2003 BSI

Příspěvek od roman1648 »

Honzo zdar - tak jsem altík na C3 vyndal jak jsme se bavili po telefonu, dal jsem ho do Baesu, tam mě celkem odbyli s tím že za 2150 korun vyměnili uhlíky,ložiska...dal jsem to zpátky,nic se (nečekaně) nezměnilo, komplet kostry a vše okolo jsem prošel,očistil, kabeláž na podběhu zkontroloval atd, nic
Skončil jsem zase u altíku,musí být problém v něm,na volnoběh to nabíjí normálně 14,2-14,3V , přidáš plyn já nevím na 3tis.ot a chvilkově na pul sekundy mi multimetr ukáže třeba 15,5-15,8V a právě v ten okamžik světla probliknou a pohasnou, v noci je to fakt nepříjemné, takže jdu volat do Baesu a můžu altík znovu tahat ven,naštěstí je tady pěkně přístupný..
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8930
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: C3 8HX 1,4hdi 50kw 2002-2003 BSI

Příspěvek od hansdob »

Nemáte kluci někdo utahovací momenty setrváku spojky ke klice ??
Já našel
25Nm
Povolit
8Nm
17Nm
75°
A v druhým
17Nm
75° +/-5°

Ale tak jako tak se mi to zdá “divný”
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8930
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: C3 8HX 1,4hdi 50kw 2002-2003 BSI

Příspěvek od hansdob »

Tak jsem zjistil že samotný BSI na těhle sračich nelze měnit jinak než mít někoho kdo z použity udělá tzv novou a pak lze měnit samotné BSI jinak jen s motorovkou. No nechápu ….
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8930
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: C3 8HX 1,4hdi 50kw 2002-2003 BSI

Příspěvek od hansdob »

Nevíte někdo co je na této C3 na BSI na černém konektoru (NOIR PH1) pin 16???
Přílohy
IMG_7264.jpeg
IMG_7264.jpeg (3.51 MiB) Zobrazeno 286 x
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Citroën“