Mondeo mk4 2.0l 120kw Skubani motoru okolo 2000ot
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mondeo mk4 2.0l 120kw Skubani motoru okolo 2000ot
Pravdepodobne po natankovani nekvalitni nafty a vlivem chladneho pocasi me zacal vynechavat motor .Vymenil jsem palivovy filtr nalil aditiva a dolil jsem nadrz novou naftou .Vse se zdalo byt ok ale auto porad pocukava okolo 2000ot jako by se nechtelo chytit turbo dela to jen kdyz je ohraty motor jak jsou otacky nad 2200 (dalnice) tahne naprosto bez problemu . Egr byl zaslepen ,menen podtlakovy regulator turba , palivovy filtr odvzdusneni palivoveho systemu . Jeste takovej poznatek dela to jen v tahu prevazne do kopce a je to doprovazene takovym rachtavym zvukem z motoru stejnej z nej vychazel kdyz mi chcipal motor kuli pricpanymu filtru a vzduchu v nafte. Momentalne zadny bublinky v nafte nejsou aspon teda co vidim na volnobeh .Jinak otacky houpou i kdyz jedu z kopce se zarazenou rychlosti .
Re: Mondeo mk4 2.0l 120kw Skubani motoru okolo 2000ot
Nechci tě strašit ale pomalu bych tasil čerpadlo a vstřiky, máme tam na place jedno Mondeo IV sice 1.8TDCi ale projev stejný,vyndali jsme vstřiky, jeden na test neprošel vůbec,tři na hraně ale prý už to může mít vliv na kde co,to samý čerpadlo, předcházelo tomu nalití nějaký super nafty od jednoho místního vykuka,smradlavej vodnatej puding, od tý doby tam auto stojí páč slečna na to nemá peníze...
Re: Mondeo mk4 2.0l 120kw Skubani motoru okolo 2000ot
Nebude to tak hrozné, tlak paliva jsi měřil?
Rachtání může být příliš vysokým tlakem paliva.
Není to vstřikování Delphi?
Rachtání může být příliš vysokým tlakem paliva.
Není to vstřikování Delphi?
Re: Mondeo mk4 2.0l 120kw Skubani motoru okolo 2000ot
No i kdyby ho měřil a zjistil že je vysoký - tak co to mění ? Stejně je problém v čerpadle nebo vstřikách a pokud ví že nalil do nádrže bordel, je to pro mě jasný případ, řešili jsme to mockrát
Re: Mondeo mk4 2.0l 120kw Skubani motoru okolo 2000 ot
Mám vyjeté další dvě nádrže s aditivy a problém začal pomalu, ale jistě se zlepšovat. Auto už zdaleka tolik necuká, ještě jsem zkoušel hýbat s regulací turbodmychadla, a zdá se mi, že jde celkem těžko. Na vstřiky nebo čerpadlo to úplně nevidím, spíše to vypadá, že turbu se možná právě zanesla regulace. Když byl motor v pořádku, tak při razantním sešlápnutí plynu se vždycky ozval pískavý zvuk od turbodmychadla, jak začalo tlakovat. V momentě, kdy motor začal zlobit, ten zvuk skoro zmizel. Nicméně teď už je zase zpátky, a auto začíná táhnout, jak má. Jen občas pozoruji, že je tam trošku prodleva, než se chytne turbo.
Naposledy upravil(a) galejda dne 09 led 2024, 13:03, celkem upraveno 1 x.
Re: Mondeo mk4 2.0l 120kw Skubani motoru okolo 2000ot
No když bude vědět, že blbne tlak paliva, tak nemusí vrtat do turba. Pokud má delphi, častý problém, a ve vstřikovačích ani v čerpadle to nebude
Změřit teda i tlak vzduchu, kontrola váhy...
Re: Mondeo mk4 2.0l 120kw Skubani motoru okolo 2000ot
Mondea IV 2.0tdci měly taky ještě Delphi ? Já myslel že to končilo na MK3 a pak už byly motory PSA, zase tak moc ty Fordy nedělám,občas...
Re: Mondeo mk4 2.0l 120kw Skubani motoru okolo 2000ot
Motor je PSA pokud se podivam na nahradni dily pod kodem motoru TXBA tak cerpadlo je Delphi.
Re: Mondeo mk4 2.0l 120kw Skubani motoru okolo 2000ot
Podívám se, jestli něco nevyčtu z grafu ve Forscanu. Je fakt, že čidlo tlaku na railu vyhodilo dvě chyby, když motor začal dělat problémy po výměně filtru a odvzdušnění. Tyto chyby zmizely.