2.0 103kw BRT jiné turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
skodovak
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 15 lis 2013, 13:52

2.0 103kw BRT jiné turbo

Příspěvek od skodovak »

Ahoj, kdo stavěl tenhle motor a pamatuje si z toho něco budu rád když poradí.

Mám tenhle motor v Sharanu bez DPF "originál" chtěl jsem ohledně toho že prostě BRT a jeho sláva i spotřeba!to musím jako výsledný cíl úpravy zmínit taky.

Dostal se ke mně názor, že když pominu že je to brt, spotřeba a výkon lze doladit větším "VB" turbem a úpravou softweru. Je to tak? Popř co jste volili? Logicky technicky by to smysl dávalo. Děkuji
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 805
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Re: 2.0 103kw BRT jiné turbo

Příspěvek od cacinek »

Na jedno brt jsem daval funglovku vb, nejaky kone tam byly, ale zadna slava. Ve stejnou dobu jsem daval stejny turbo do auy a to jelo lip a spotreba byla taky nizsi.
skodovak
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 15 lis 2013, 13:52

Re: 2.0 103kw BRT jiné turbo

Příspěvek od skodovak »

Tak já mám Brt, dumám zda se s tim zabejvat,nebo tam dát rovnou celé ASZ a popř.si hrát na něm. Primárně musím říct,že bych rád dosáhl spotřeby ASZ pokud je to v 2.0autě reál. -měl by bejt.

Dávalo se jen turbo nebo i soft k tomu?
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 805
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Re: 2.0 103kw BRT jiné turbo

Příspěvek od cacinek »

I soft, bez toho to nejde.
skodovak
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 15 lis 2013, 13:52

Re: 2.0 103kw BRT jiné turbo

Příspěvek od skodovak »

Tak radši se zeptám no,člověk nikdy neví.
Kolik ten Brtnik bral máš nějaké reference? Před a po, nebo něco? A děkuji
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 805
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Re: 2.0 103kw BRT jiné turbo

Příspěvek od cacinek »

Nevim, kolik mel prumernou spotrebu. Mam jen srovnani s AUY na stejne trase. Vzdycky jedu na brzdu stejnou trasu cca 400km, stejne rychle a ve stejnou hodinu, takze mam porovnani ve spotrebe akorat tak..
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Re: 2.0 103kw BRT jiné turbo

Příspěvek od MirekX »

Protože AUY má mnohem delší převodovku než BRT
Do BRT jsem dával hybrida od Andreho a jede to moc pěkně, asi i líp než AUY a spotřeba mi přijde stejná, protože jsme dali taky převodovku z AUY. ;) ;)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
skodovak
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 15 lis 2013, 13:52

Re: 2.0 103kw BRT jiné turbo

Příspěvek od skodovak »

Šel by nějakej kontakt do sz? Děkuji
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Re: 2.0 103kw BRT jiné turbo

Příspěvek od MirekX »

Napiš co chceš vědět, to auto je bráchy a stále jezdí, najeto asi 350 tis taky BRT v sharanu origo bez DPF. Podle mě dobrý motor, jen bacha na vyvažováky.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“