Octavia 3 CXXB rv 2017 akumulátor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 3 CXXB rv 2017 akumulátor
Kluci řeším možná kravinu, ale...ta moje Octavia 3 CXXB...najeto 133tis km, rv 2017
Lehla jí originální baterie...mě tedy osobně se to zdá brzy, protože dřív ty origa tedy vydržely podle mě mnohem déle
Jediné, co mám červa v hlavě je, že co jí mám (3 roky), tak mám odpojený ten konektor z mínusu a tím "deaktivovaný" startstop
Otázky v bodech:
1. Mohlo odpojení toho konektoru nějak ovlivnit životnost baterie?
2. Pokud ano, tak jak "chytřeji" deaktivovat startstop
3. Šly byste znova do origa baterie za ty prachy (pokud ne, tak jakou značku zvolit)
4. Musí se nová baterie adresovat přes VCDS (pokud ano, dá se adresovat jen origo, nebo i druhovýroba)
5. Proč se vlastně ty baterie musí od jistého roku adresovat?
Díky moc
Lehla jí originální baterie...mě tedy osobně se to zdá brzy, protože dřív ty origa tedy vydržely podle mě mnohem déle
Jediné, co mám červa v hlavě je, že co jí mám (3 roky), tak mám odpojený ten konektor z mínusu a tím "deaktivovaný" startstop
Otázky v bodech:
1. Mohlo odpojení toho konektoru nějak ovlivnit životnost baterie?
2. Pokud ano, tak jak "chytřeji" deaktivovat startstop
3. Šly byste znova do origa baterie za ty prachy (pokud ne, tak jakou značku zvolit)
4. Musí se nová baterie adresovat přes VCDS (pokud ano, dá se adresovat jen origo, nebo i druhovýroba)
5. Proč se vlastně ty baterie musí od jistého roku adresovat?
Díky moc
Naposledy upravil(a) šulda dne 22 led 2024, 12:45, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu.
Důvod: Úprava názvu.
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: Originální autobaterie
A tam je AGM nebo EFB baterie?
Re: Originální autobaterie
EFB
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: Octavia 3 CXXB rv 2017 akumulátor
Napiš číslo dílu, ale osobně bych šel do origa.
Re: Octavia 3 CXXB rv 2017 akumulátor
JZW 915 105 AC
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: Octavia 3 CXXB rv 2017 akumulátor
Nehledal bych v tom nic moc hroznyho, u trojkove octavie a jim podobne ty baterky kapaly. Uz nic neni co to byvalo, ze original vydrzi nejdyl. A jestli to ovlivnil odpojeny konektor bych se hadal..
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Octavia 3 CXXB rv 2017 akumulátor
Zalezi,jak s tim jezdis. A kodovat se asi nemusi,u O3 to nenabizelo,jeste jsem to nenasel,az od O4.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Octavia 3 CXXB rv 2017 akumulátor
V Can-Gateway je volba, typ baterie, výrobce, kapacita, sériové číslo.
Re: Octavia 3 CXXB rv 2017 akumulátor
Tak jsem koupil origo baterii....nebylo to zas tak extrémně drahé...3250,-
70Ah a je to od EAB.... což jsem vygooglil, že je švédský výrobce a má zastoupení v ČR......a jak píše Tomáš....v gateway se má zapsat....na YouTube je super návod.... takže dneska to přehodím a zapíšu.... nicméně....mohl by mi nekdo tedy potvrdit to, co již tu někdo napsal... že odpojený konektor neovlivní životnost..... čili že u tohohle auta a typu baterie není nutné inteligentní dobíjení..... protože tipuji, že odpojený konektor způsobí trvalé dobíjení jednotným napětím?
70Ah a je to od EAB.... což jsem vygooglil, že je švédský výrobce a má zastoupení v ČR......a jak píše Tomáš....v gateway se má zapsat....na YouTube je super návod.... takže dneska to přehodím a zapíšu.... nicméně....mohl by mi nekdo tedy potvrdit to, co již tu někdo napsal... že odpojený konektor neovlivní životnost..... čili že u tohohle auta a typu baterie není nutné inteligentní dobíjení..... protože tipuji, že odpojený konektor způsobí trvalé dobíjení jednotným napětím?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: Octavia 3 CXXB rv 2017 akumulátor
Právě že je lepší se podívat za kolik jde koupit o.e. díl a pak se rozhodnout, třeba i oil filtry nevycházejí nijak špatně, tak je do novějších vozidel radši dávám a mám klid kdyby měl někdo poznámky
Re: Octavia 3 CXXB rv 2017 akumulátor
Tak já teď mimochodem na té samé Oktávii (mojí) dělám přední brzdy a kotouče i desky jsem taky koupil origo
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: Octavia 3 CXXB rv 2017 akumulátor
Tak podle toho co jsem zjistil já tak baterie se zadává do vds jen kvůli start stop. A co se týče toho kabliku tak opět start stop nějak to vypočítává nabití akumulátoru. V Golfu 7 který vlastním lze i zajistit podržením resetu km kolik má baterie % nabití a pokaždé mi ukazuje cca 70%. Takže možná když jsi ho odpojil tak dobíjí nonstop a tím jsi ji odrovnal dřív, ale to je jen spekulace. Start stop odpoj také přes vds a je klid a dobíjení bude fungovat tak jak má návod je na YouTube
Re: Octavia 3 CXXB rv 2017 akumulátor
Jo udělám to.... vrátím konektor a v 19 gateway dám dolní mez napětí na 12,1
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: Octavia 3 CXXB rv 2017 akumulátor
Jestli je origo za 3250 a neorigo by byla já nevím za 2500 asi není co řešit
Mám služebku OIII 2016 CXXB a o baterce zatím nevím, i v těch mrazech to startovalo na otočení ale víme jak to s těma dnešníma baterkama je, sesype se z hodiny na hodinu bez varování
Mám služebku OIII 2016 CXXB a o baterce zatím nevím, i v těch mrazech to startovalo na otočení ale víme jak to s těma dnešníma baterkama je, sesype se z hodiny na hodinu bez varování
Re: Octavia 3 CXXB rv 2017 akumulátor
No Romane možná už vím, proč ta baterie lehla .....moje auto má jasný prověřený původ a málo kilometrů... jenže z části je to proto, že auto stálo zabavené a odstavené asi rok... já ho pak koupil přes známého, co vyhrál aukci..... mě to došlo až teď....podle mě té baterií spíš než konektor neprospěla ta odstávka
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3