Zdravím, měl bych dotaz na o1 1.9tdi 81kw ASV už jsem bezradný s tím autem.. veškeré podtlaky jsou vyměněné egr sací parohy trubky k egru čistá a dáne nové těsnění regulace na turbu si myslím chodí dobře rukou ji zmáčknu a jak odpojím hadici od baňky podtlaků tak chodí taky bez nějakého seknutí.
Problém ale nastane jak jedu na 1,2 to můžu vytočit jak chci a jede to dobře ale od 3jky už ne vždy okolo 3500-700 přijde nouzák a stím jediná chyba 17965 regulace plnicího tlaku mez překročená. Nalogoval jsem to aji za jízdy od cca 1000ot po 3800 než to padlo do nouze na 3jku mohl by mi někdo prosím poradit po čem jít ? Děkuji
log na asv
Moderátoři: šulda, Moderátoři
log na asv
- Přílohy
-
- nafta 1,10,11LOG-01-001-010-011.CSV
- (1.99 KiB) Staženo 13 x
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4644
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: log na asv
Odpoj baňku od regulace a regulace musí úplně volně jít,sama vlastní váhou spadnout. Baňka nesní být rezavá a nedrhnout. Nová by byla nejlepší.
Jinak ASV po zimě při ježdění okolo komína vždy zatuhne,dej se na dálnici při ohřátém motoru a 50km potrápit. Otáčky,změna režimu plynem,zkrátka aby regulace pracovala. Dobrý je nato budík tlaku turba,tam hned vidíš,že i trochu přitahla regulace a dáš tomu napít a jezdí to.
Jinak ASV po zimě při ježdění okolo komína vždy zatuhne,dej se na dálnici při ohřátém motoru a 50km potrápit. Otáčky,změna režimu plynem,zkrátka aby regulace pracovala. Dobrý je nato budík tlaku turba,tam hned vidíš,že i trochu přitahla regulace a dáš tomu napít a jezdí to.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: log na asv
to jsou zkoušel odpojil jsem a hezky spadla dolu si myslím a chodí si myslím dobře mám to aji natočené tyčka rezavá není je to čisté
zkoušel jsem tak jet cca 8 km za 3 a furt od 3000 po 4000 a nepomohlo nic :/
zkoušel jsem tak jet cca 8 km za 3 a furt od 3000 po 4000 a nepomohlo nic :/
Re: log na asv
N75 jsi zkoušel vyměnit? Nebo ho aspoň prohodit s tím druhým ventilem, co ovládá EGR?
V testu akčních členů se N75 a baňka chová jak?
V testu akčních členů se N75 a baňka chová jak?
Oct asv 2000, DieselPower
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4644
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: log na asv
Za mě dle logu ti ta regulace nechodí volně. Baňku jsi měl v ruce nebo jen koukal ? N75 nemá zpoždění.
Řádně to protáhni,jak píšu nahoře,normální jev u ASV. Jen neměń turbo,to je jinak jak nové.
Řádně to protáhni,jak píšu nahoře,normální jev u ASV. Jen neměń turbo,to je jinak jak nové.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: log na asv
nerozebíral jsem to vůbec jen vizuálně zkontroloval a potom zkoušel rukou jestli se hýbe a potom podtlakem jestli se hýbe a to chodilo
takže třeba vzít na dálnici a jet stylem od 3000 dat plný do 3500 pak držet chvíli těch 3500 pak to nechat spadnout na 3000 a pak znova ?
takže třeba vzít na dálnici a jet stylem od 3000 dat plný do 3500 pak držet chvíli těch 3500 pak to nechat spadnout na 3000 a pak znova ?