Ahoj,
Není to úplně VW, ale je to tady nejživější a já už si nevím rady a potřebuju poštouchnout, tak snad nebude vadit
Mám dodávku, která špatně startuje, resp. vůbec. Najeto 261 tis, Puma motor.
Je to common rail, tvářilo se to jako kdyby padala nafta. Co jsem udělal:
- nechal zkontrolovat vstřiky - všechny v toleranci, nepropouští
- dal jsem nový, uzavřený paliv. filtr z dvojkovýho Golfa
- nová podávací pumpa v nádrži
- udělal nový palivový vedení od filtru do vysokotlakýho čerpadla
- na vedení od nádrže jsem dal zpětný ventil
- dal nový o-kroužky na přepady
- dal jsem nový reguláční ventil tlaku na čerpadlo
Dal jsem si tam na zkoušku průhledný palivový hadice, abych viděl že tam nafta opravdu zůstavá a nejde tam vzduch.
Skoro pokaždý když ten systém nějakým stylem otevřu, tak to po pár natlakovaní chytne.
Teď posledně, když sem věděl, že tam nafta zůstává, tak jsem si to napíchl a koukal na tlak v railu. Bylo tam 189 Barů, což je pochopitelně málo a auto nenastartovalo.
Dal jsem tedy nový regulátor tlaku, otočil párkrát klíčem abych systém natlakoval, koukal na diag. a krásných 300 barů, auto chytlo hned. Potom se tlak měnil s přidávaním plynu, PWM na 20%. Normálně jsem s tim jezdil. Potom to chytá krásně.
Druhej den ráno už delší točení, ale chytlo to. Znovu jsem to projel. Dneska ráno po asi 20 hodinách stání jenom točí a nechytne. Ale ani nemá snahu. Nic.
Samozřejmě nízkej tlak. Kdyby ale bylo vyběhaný čerpadlo, tak pochopím, že to nepojede nikdy. Ale já s tím normálně jezdil a jde to za plynem, všechno dobrý.
Přijde mi jak kdyby se odplavilo čerpadlo a zavzdušnilo se to, ale kam? Ve zpátečce je furt stejně nafty a navíc i když dlouho točím, tak to ani neblafne. Vzduch by se dávno vytlačil.
Měl by jste prosím někdo nějaký tip co ještě zkusit?
Common rail - stání přes noc a nenastartuje. Už jsem zoufalej.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Common rail - stání přes noc a nenastartuje. Už jsem zoufalej.
Celé fórum je živé. Proč si dal admin práci s rozdělením značek? Proč je název tématu jak do psychoporadny? Zakládej v patřičné sekci a název prosím pro mechaniky a ne pro psychiatra.
Člověk se pořád učí.
Re: Common rail - stání přes noc a nenastartuje. Už jsem zoufalej.
Sám dobře víš, že to není pravda a takhle to tady nefunguje a VW je group je prostě živější a víc na očích
Budeme si ale hrát na to, že je tady pořadek a šulda není šulda
Akorát že vůbec
Budeme si ale hrát na to, že je tady pořadek a šulda není šulda
Akorát že vůbec
Re: Common rail - stání přes noc a nenastartuje. Už jsem zoufalej.
Nevím co tu nefunguje a ano VW je logicky živější protože má drtivou převahu. To ale neznamená že je to jinde mrtvý. Kdo chce pomoc, tak pomůže. Nedělejte tu z toho VW dogma. Fungujou všechny sekce.
Sem sem to dal protože to podle názvu nejde dobře zařadit.
Sem sem to dal protože to podle názvu nejde dobře zařadit.
Člověk se pořád učí.
Re: Common rail - stání přes noc a nenastartuje. Už jsem zoufalej.
Zkus na noc zaškrtit svěrkama obě hadice k nádrži, pokud to teda je možné.
Co přepady? Tama taky dokáže celkem slušně padat nafta.
Co přepady? Tama taky dokáže celkem slušně padat nafta.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Common rail - stání přes noc a nenastartuje. Už jsem zoufalej.
Já jsem přepady řešil. Ve smyslu, že sem tam dal nový o-kroužky. Zároveň jsem dal i na vratku průhlednou hadici. Nafta v ní normálně zůstává, nikde není vzduch. Jedině by odteklo to čerpadlo, což nevidim a nepoznám, ale teoreticky nemá kam.
Dneska jsem to napojil přimo od filtru do čerpadla a zpátečku rovnou do nádrže a chytlo to. Běželo. Teď uvidim zase za dva dny. Je tam na stěně ještě takovej přepouštěcí regulační ventil. Může bejt špatnej..
Jediný co bych mohl ještě udělat, tak vratka z čerpadla je na rychlospojku. Tak to možná fiknu a narvu tam hadici na sponku, abych vyřadil možný přisávání vzduchu přes tu rychlospojku.
Dneska jsem to napojil přimo od filtru do čerpadla a zpátečku rovnou do nádrže a chytlo to. Běželo. Teď uvidim zase za dva dny. Je tam na stěně ještě takovej přepouštěcí regulační ventil. Může bejt špatnej..
Jediný co bych mohl ještě udělat, tak vratka z čerpadla je na rychlospojku. Tak to možná fiknu a narvu tam hadici na sponku, abych vyřadil možný přisávání vzduchu přes tu rychlospojku.