Common rail - stání přes noc a nenastartuje. Už jsem zoufalej.
Napsal: 18 úno 2024, 17:26
Ahoj,
Není to úplně VW, ale je to tady nejživější a já už si nevím rady a potřebuju poštouchnout, tak snad nebude vadit
Mám dodávku, která špatně startuje, resp. vůbec. Najeto 261 tis, Puma motor.
Je to common rail, tvářilo se to jako kdyby padala nafta. Co jsem udělal:
- nechal zkontrolovat vstřiky - všechny v toleranci, nepropouští
- dal jsem nový, uzavřený paliv. filtr z dvojkovýho Golfa
- nová podávací pumpa v nádrži
- udělal nový palivový vedení od filtru do vysokotlakýho čerpadla
- na vedení od nádrže jsem dal zpětný ventil
- dal nový o-kroužky na přepady
- dal jsem nový reguláční ventil tlaku na čerpadlo
Dal jsem si tam na zkoušku průhledný palivový hadice, abych viděl že tam nafta opravdu zůstavá a nejde tam vzduch.
Skoro pokaždý když ten systém nějakým stylem otevřu, tak to po pár natlakovaní chytne.
Teď posledně, když sem věděl, že tam nafta zůstává, tak jsem si to napíchl a koukal na tlak v railu. Bylo tam 189 Barů, což je pochopitelně málo a auto nenastartovalo.
Dal jsem tedy nový regulátor tlaku, otočil párkrát klíčem abych systém natlakoval, koukal na diag. a krásných 300 barů, auto chytlo hned. Potom se tlak měnil s přidávaním plynu, PWM na 20%. Normálně jsem s tim jezdil. Potom to chytá krásně.
Druhej den ráno už delší točení, ale chytlo to. Znovu jsem to projel. Dneska ráno po asi 20 hodinách stání jenom točí a nechytne. Ale ani nemá snahu. Nic.
Samozřejmě nízkej tlak. Kdyby ale bylo vyběhaný čerpadlo, tak pochopím, že to nepojede nikdy. Ale já s tím normálně jezdil a jde to za plynem, všechno dobrý.
Přijde mi jak kdyby se odplavilo čerpadlo a zavzdušnilo se to, ale kam? Ve zpátečce je furt stejně nafty a navíc i když dlouho točím, tak to ani neblafne. Vzduch by se dávno vytlačil.
Měl by jste prosím někdo nějaký tip co ještě zkusit?
Není to úplně VW, ale je to tady nejživější a já už si nevím rady a potřebuju poštouchnout, tak snad nebude vadit
Mám dodávku, která špatně startuje, resp. vůbec. Najeto 261 tis, Puma motor.
Je to common rail, tvářilo se to jako kdyby padala nafta. Co jsem udělal:
- nechal zkontrolovat vstřiky - všechny v toleranci, nepropouští
- dal jsem nový, uzavřený paliv. filtr z dvojkovýho Golfa
- nová podávací pumpa v nádrži
- udělal nový palivový vedení od filtru do vysokotlakýho čerpadla
- na vedení od nádrže jsem dal zpětný ventil
- dal nový o-kroužky na přepady
- dal jsem nový reguláční ventil tlaku na čerpadlo
Dal jsem si tam na zkoušku průhledný palivový hadice, abych viděl že tam nafta opravdu zůstavá a nejde tam vzduch.
Skoro pokaždý když ten systém nějakým stylem otevřu, tak to po pár natlakovaní chytne.
Teď posledně, když sem věděl, že tam nafta zůstává, tak jsem si to napíchl a koukal na tlak v railu. Bylo tam 189 Barů, což je pochopitelně málo a auto nenastartovalo.
Dal jsem tedy nový regulátor tlaku, otočil párkrát klíčem abych systém natlakoval, koukal na diag. a krásných 300 barů, auto chytlo hned. Potom se tlak měnil s přidávaním plynu, PWM na 20%. Normálně jsem s tim jezdil. Potom to chytá krásně.
Druhej den ráno už delší točení, ale chytlo to. Znovu jsem to projel. Dneska ráno po asi 20 hodinách stání jenom točí a nechytne. Ale ani nemá snahu. Nic.
Samozřejmě nízkej tlak. Kdyby ale bylo vyběhaný čerpadlo, tak pochopím, že to nepojede nikdy. Ale já s tím normálně jezdil a jde to za plynem, všechno dobrý.
Přijde mi jak kdyby se odplavilo čerpadlo a zavzdušnilo se to, ale kam? Ve zpátečce je furt stejně nafty a navíc i když dlouho točím, tak to ani neblafne. Vzduch by se dávno vytlačil.
Měl by jste prosím někdo nějaký tip co ještě zkusit?