Zdravím
Už delší dobu řeším problém s nastartováním . Jedná se o bmw e39 52 M57 rok 2002. Nafta se dostane až po vysokotlaké čerpadlo ale ihned jde zpět do vracečky. Do lišty se dostane pouze pár kapek. Zkoušel se vyměnit regulátor tlaku paliva na vysokotlakém čerpadle. Pár dní to šlo a pak opět ne. Je pravda že auto je delší dobu odstavene. Je možné že se mohlo něco uspat přímo ve vysokotlakém čerpadle? Moc díky za rady
Vysokotlaké čerpadlo CP 1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Vysokotlaké čerpadlo CP 1
Nečistoty v palive, kovové piliny, oter ak je čerpadlo chytené by mohli niečo upchávať.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: Vysokotlaké čerpadlo CP 1
Jednou jsem takto řešil 525 ještě staré TDS které rok a půl stálo na zahradě, v nádrži jak nasráno a to doslova, nešlo to ani ničím vypláchnout/vyčistit,prostě lepkavá sračka která v tu ránu pokaždé ucpala filtr,musela se nádrž vyměnit za jinou, tady to asi bude podobný nehledě na to že CR je na naftu ještě mnohem háklivější
Já bych vyndal čerpadlo i vstřiky a nechal rozebrat,vyčisit a uvidíš
Kámoš nedávno dělal hlavu na Avensisu D-Cat, vstřiky měl měsíc a půl v kufru v krabičce zalité naftou, jak to složil a chtěl startovat,ani hovno,tlak v railu vyletí hned ale ze vstřiků nešlo ani prd, zalepený,zaschlý...
Já bych vyndal čerpadlo i vstřiky a nechal rozebrat,vyčisit a uvidíš
Kámoš nedávno dělal hlavu na Avensisu D-Cat, vstřiky měl měsíc a půl v kufru v krabičce zalité naftou, jak to složil a chtěl startovat,ani hovno,tlak v railu vyletí hned ale ze vstřiků nešlo ani prd, zalepený,zaschlý...