Rozvody 1,2 HTP BBM - CHFA

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 30 led 2007, 10:12

Rozvody 1,2 HTP BBM - CHFA

Příspěvek od miras82 »

Čau,

neřešil někdo rozvody na BBM s tím, že dával z CHFA. Jde o identické motory(blok, klika, hlava, kryt rozvodů). Jen CHFA má silnější rozvodový řetěz, kola a pohon olejového čerpadla. Předem díky za postřehy.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Rozvody 1,2 HTP BBM - CHFA

Příspěvek od roman1648 »

Myslím že to jde ale určitě to nevím, objednej si obě sady\ a pokud tam ta "zesílená" bude pasovat, dej ji tam
miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 30 led 2007, 10:12

Re: Rozvody 1,2 HTP BBM - CHFA

Příspěvek od miras82 »

Mám to rozdělané. Zdá se, že by to mělo dopadnou. Kola na klice, když je změřím za sebou mají o 1mm více, ale ničemu by to vadit nemělo. Možná bude trochu šustit plastový kryt na pohon olejového čerpadla. Řetěz pohon vačka-klika je hodně na fest bez průhybu. To je asi, že co vím, tak tento typ zesíléného řetězu třeba na TSI při točení proti směru točení motoru rád přeskočí na zubu. Třeba, když někdo stojí v kopci čumákem nahoru a má zařazenou rychlost, aby šetřil ručku.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“