2.0TDI BMM po rozvodech netáhne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0TDI BMM po rozvodech netáhne
Zdravím skupino,
Řeším tu teďka problém se svým autem. Udělal jsem si komplet rozvody INA, motor jsem si dal na přípravky, vše jsem vyměnil, povolil vačkové kolo, abych mohl napnout řemen (motor furt zaaretován). Když jsem vyjížděl z dílny, motor mi připadal, že klepe (stál cca 3-4dny, takže třeba jen nebyly dotlačené hydroštely, nebo jsem taky poslouchal to, co tam vůbec není, znáte to když třeba uděláte nějakou zásadnější opravu). Auto jsem dal na VCDS a kouknul na synchronizaci vačky, bylo tam -2,5. Nastavil jsem to na hodnotu 0 a auto špatně startovalo a přestalo táhnout.
Synchronizaci jsem zase hodil zpátky na -2,5 jako to bylo před tím, starty podstatně lepší ale auto pořád nejede tak, jako před rozvody. Je tam dělaný chip, dělal jsem si log z kanálů 3,8,11 a téměř se shodují s tím, jak byly před rozvody. Napadlo mě ještě čistě teoreticky, zda by to nemohla být váha vzduchu, na zahřátém motoru skáčou hodnoty na volnoběh od 405mg/zdvih až 435mg/zdvih (povoleno ve vagu je max 300mg/zdvih). Po odpojení váhy auto jede stejně ale nafukuje se o trochu dýl.
Někdo ještě nějaké nápady po čem jít? Nejede vyloženě v nouzi ale je to znát, že jede míň, než před tím.
Předem děkuji moc za odpovědi .
Řeším tu teďka problém se svým autem. Udělal jsem si komplet rozvody INA, motor jsem si dal na přípravky, vše jsem vyměnil, povolil vačkové kolo, abych mohl napnout řemen (motor furt zaaretován). Když jsem vyjížděl z dílny, motor mi připadal, že klepe (stál cca 3-4dny, takže třeba jen nebyly dotlačené hydroštely, nebo jsem taky poslouchal to, co tam vůbec není, znáte to když třeba uděláte nějakou zásadnější opravu). Auto jsem dal na VCDS a kouknul na synchronizaci vačky, bylo tam -2,5. Nastavil jsem to na hodnotu 0 a auto špatně startovalo a přestalo táhnout.
Synchronizaci jsem zase hodil zpátky na -2,5 jako to bylo před tím, starty podstatně lepší ale auto pořád nejede tak, jako před rozvody. Je tam dělaný chip, dělal jsem si log z kanálů 3,8,11 a téměř se shodují s tím, jak byly před rozvody. Napadlo mě ještě čistě teoreticky, zda by to nemohla být váha vzduchu, na zahřátém motoru skáčou hodnoty na volnoběh od 405mg/zdvih až 435mg/zdvih (povoleno ve vagu je max 300mg/zdvih). Po odpojení váhy auto jede stejně ale nafukuje se o trochu dýl.
Někdo ještě nějaké nápady po čem jít? Nejede vyloženě v nouzi ale je to znát, že jede míň, než před tím.
Předem děkuji moc za odpovědi .
Simson 110ccm
Yamaha aerox 21hp
Mz 150
2.0TDi BMM 182hp
Škoda Fabia tSDI
Yamaha aerox 21hp
Mz 150
2.0TDi BMM 182hp
Škoda Fabia tSDI
Re: 2.0TDI BMM po rozvodech netáhne
daj na pripravky a urob fotku vackoveho kolesa v akej polohe je
Re: 2.0TDI BMM po rozvodech netáhne
Na to se dostanu až příští týden, ale ten hřebínek na tom vačkovém kole byl šikmo, teďka ale nevím, jestli dopředu nebo dozadu. Každopádně jsem si ty přípravky kontroloval X krát. Synchronizace na 0 je zhruba uprostřed toho štelování.
Simson 110ccm
Yamaha aerox 21hp
Mz 150
2.0TDi BMM 182hp
Škoda Fabia tSDI
Yamaha aerox 21hp
Mz 150
2.0TDi BMM 182hp
Škoda Fabia tSDI
Re: 2.0TDI BMM po rozvodech netáhne
pred rozvodami to bolo OK? diely si objednal spravne?
Re: 2.0TDI BMM po rozvodech netáhne
Není vyskočený bajonet na tlakové trubce?
Re: 2.0TDI BMM po rozvodech netáhne
Na vačkové kolo se nedává hřebinek ale kolik
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Re: 2.0TDI BMM po rozvodech netáhne
Jojo, díly správné. To jsem si také kontroloval
Simson 110ccm
Yamaha aerox 21hp
Mz 150
2.0TDi BMM 182hp
Škoda Fabia tSDI
Yamaha aerox 21hp
Mz 150
2.0TDi BMM 182hp
Škoda Fabia tSDI
Re: 2.0TDI BMM po rozvodech netáhne
tiguan2 píše: ↑12 bře 2024, 18:19Na vačkové kolo se nedává hřebinek ale kolik
Myslel jsem ten hřebínek na vačkovém kole, je mezi těmi šrouby na štelování, takové ty zoubky.
Simson 110ccm
Yamaha aerox 21hp
Mz 150
2.0TDi BMM 182hp
Škoda Fabia tSDI
Yamaha aerox 21hp
Mz 150
2.0TDi BMM 182hp
Škoda Fabia tSDI
Re: 2.0TDI BMM po rozvodech netáhne
Tak vačkové kolo jsi z vačky nesundával ne - nebo jsi měnil gufero ? Vačku ?
Ale i tak, důležitá je poloha vačky resp. unašeče jehož polohu bere snímač, řemenový kolo jestli bude tak nebo tak je asi jedno..
Klika je jasná, hřebínek a nazdar, jaký v tom hledat složitosti
Jinak samozřejmě omrknout podtlakový hadičky komplet, to je základ, nenapadá mě proč by to kvůli rozvodům mělo ztratit výkon
Ale i tak, důležitá je poloha vačky resp. unašeče jehož polohu bere snímač, řemenový kolo jestli bude tak nebo tak je asi jedno..
Klika je jasná, hřebínek a nazdar, jaký v tom hledat složitosti
Jinak samozřejmě omrknout podtlakový hadičky komplet, to je základ, nenapadá mě proč by to kvůli rozvodům mělo ztratit výkon
Re: 2.0TDI BMM po rozvodech netáhne
Myslím že rozvodama to nebude. Na PD som robil rozvody velakrát a stalo sa mi že došel kamoš kecali sme a nepozornosťou som dal ozub kluku proste som si u skladaní nevšimel šipky na hrebienku a dal to ozub. Výsledok bol taký že auto nechcelo naskočit rozblikala sa kontrolka žhavenia a vyhadzovalo chybu synchronizácie
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: 2.0TDI BMM po rozvodech netáhne
Taky mi to přijde divné, příští týden to znovu vezmu na dílnu a kouknu znovu zda to na ty přípravky sedí.roman1648 píše: ↑13 bře 2024, 08:20 Tak vačkové kolo jsi z vačky nesundával ne - nebo jsi měnil gufero ? Vačku ?
Ale i tak, důležitá je poloha vačky resp. unašeče jehož polohu bere snímač, řemenový kolo jestli bude tak nebo tak je asi jedno..
Klika je jasná, hřebínek a nazdar, jaký v tom hledat složitosti
Jinak samozřejmě omrknout podtlakový hadičky komplet, to je základ, nenapadá mě proč by to kvůli rozvodům mělo ztratit výkon
Podtlaky ještě prolezu pořádně, zatím jsem na ně koukal jen tak od oka. Ale turbo tlačí normálně 1.5-1.6bar když se přefoukne. Jinak na vačku a ani na nic podobného jsem nerýpal. Čistě jenom rozvody.
Simson 110ccm
Yamaha aerox 21hp
Mz 150
2.0TDi BMM 182hp
Škoda Fabia tSDI
Yamaha aerox 21hp
Mz 150
2.0TDi BMM 182hp
Škoda Fabia tSDI
Re: 2.0TDI BMM po rozvodech netáhne
roman1648 píše: ↑13 bře 2024, 08:20 Tak vačkové kolo jsi z vačky nesundával ne - nebo jsi měnil gufero ? Vačku ?
Ale i tak, důležitá je poloha vačky resp. unašeče jehož polohu bere snímač, řemenový kolo jestli bude tak nebo tak je asi jedno..
Klika je jasná, hřebínek a nazdar, jaký v tom hledat složitosti
Jinak samozřejmě omrknout podtlakový hadičky komplet, to je základ, nenapadá mě proč by to kvůli rozvodům mělo ztratit výkon
Tak jo, podtlaky zkontrolovány, všechno v pořádku. Koukal jsem na dávku paliva na volnoběh, byla tam hodnota 0.4L/h, což mi přijde celkem málo, naposledy jsem tuhle hodnotu viděl u rotačky , ale bude to dané natočením té vačky dle mého názoru. Ještě nějaký nápad?
Už jsem fakt zoufalý…
Simson 110ccm
Yamaha aerox 21hp
Mz 150
2.0TDi BMM 182hp
Škoda Fabia tSDI
Yamaha aerox 21hp
Mz 150
2.0TDi BMM 182hp
Škoda Fabia tSDI
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 2.0TDI BMM po rozvodech netáhne
příště než začneš dělat rozvody si všechno očmárej, vačku kliku, pak můžeš hledat problém v těch ryskách přímo na motoru ne zde na foru, přípravky jsou jedna věc adaptační hodnoty druhá
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 15 bře 2024, 19:45, celkem upraveno 1 x.
Re: 2.0TDI BMM po rozvodech netáhne
A víš na jakým místě se aretuje vačka? Myslím kam se strká kolek nebo případně šestka vrták