Vlastním O2 RS s TDI CR. Už delší dobu se potýká. S problémem slabšího výkonu. Turbo dá pořádnou kopačku až okolo 2300-2500 otáček. Do té doby je akcelerace velmi vlažná. Navíc než přesáhnu ty otáčky kdy turbo zabere, tak slyším syčení (jak vysavač) z motoru. Po přesáhnutí to utichne.
Vyměnil jsem váhu vzduchu, vývěvu, posilovač brzd (jeden mechoš mi řekl, že mi od tama prý uniká podtlak

Tento ´jev´ není stále. Když je motor studený, tak syčení neslyším a i zátah je slušný. (Ne, nedávám napít studenému motoru, ale jde to cítit i při mírné jízdě )
Pokud by se našel někdo, kdo by mi kouknul na naměřené hodnoty, tak budu moc rád. Vag nemám, takže bych ho sehnal a naměřil je, až dostanu od někoho z Vás odpověď.

Jinak mám jen OBD eleven (diagnostiku přes telefon). Na vyčtení a mazání chyb v pohodě. “Umí” to i to živá data, ale nic moc popisky a graf to udělat neumí.
Každopádně jsem dnes koukal na to, kolik dává váha vzduchu a reálné hodnoty byly větší, než požadované. Je to okay? (2.-požadované hodnoty / 3.-naměrené hodnoty) . V těchto hodnotách už auto jede slušně. (Je to normál, nebo známka nějakého chipu?
Chtěl jsem to napsat co nejstručněji, ale bohužel.. moc díky za jakoukoliv radu a pomoc.
