VW Sharan-Nouzák
Napsal: 03 kvě 2024, 19:39
VW Sharan(7N) 2011 2.0 TDI CR 103 KW CFFB Vozidlo padá do nouzáku,zde popis chyby:
5171 - regulace plniciho tlaku
P0299 00 [01100000] - regulacniho rozsahu nedosazeno
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 2
Kilometry: 150412 km
Datum: 2024.03.19
Čas: 17:57:49
Otáčky motoru: 2366.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 98.0 %
Rychlost vozidla: 113 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 85 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 27 °C
Tlak okolního vzduchu: 960 mbar
Napětí svorky 30: 13.360 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Požadovaná hodnota plnicího tlaku: 2370 hPa
Plnicí tlak: skutečná hodnota: 1952 hPa
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 788.8 mg/stroke
Skutečná hodnota ventilu pro zpětné vedení výfukových plynů: 99.89 %
Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota: 99.96 %
Ovladač plnicího tlaku: zpětné hlášení: 76.21 %
Průměrné množství vstřikování: 57.59 mg/stroke
V příloze je i log z následným pádem do nouzáku.
Je mi jasné,že není dosažen požadovaný plnící tlak,ale nechápu proč?
Podtlak v pořádku,regulace krásně volně chodí,jak za běhu motoru tak když vytvořím podtalak,doza podtlak krásně drží.
Všechny hadice,trubky a intercooler natlakovány a vyzkoušené i generátorem kouře,nikde žádný únik. Základní nastavení turba provedeno-v pořádku,v akčních členech regulace chodí. Senzor teploty a tlaku nasavaného vzduchu otestován(nekacá a ukazuje v pořádku)N75 chodí, zpětný ventilek pro podtlak taky drží.
Děkuji za případnou radu
5171 - regulace plniciho tlaku
P0299 00 [01100000] - regulacniho rozsahu nedosazeno
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 2
Kilometry: 150412 km
Datum: 2024.03.19
Čas: 17:57:49
Otáčky motoru: 2366.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 98.0 %
Rychlost vozidla: 113 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 85 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 27 °C
Tlak okolního vzduchu: 960 mbar
Napětí svorky 30: 13.360 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Požadovaná hodnota plnicího tlaku: 2370 hPa
Plnicí tlak: skutečná hodnota: 1952 hPa
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 788.8 mg/stroke
Skutečná hodnota ventilu pro zpětné vedení výfukových plynů: 99.89 %
Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota: 99.96 %
Ovladač plnicího tlaku: zpětné hlášení: 76.21 %
Průměrné množství vstřikování: 57.59 mg/stroke
V příloze je i log z následným pádem do nouzáku.
Je mi jasné,že není dosažen požadovaný plnící tlak,ale nechápu proč?
Podtlak v pořádku,regulace krásně volně chodí,jak za běhu motoru tak když vytvořím podtalak,doza podtlak krásně drží.
Všechny hadice,trubky a intercooler natlakovány a vyzkoušené i generátorem kouře,nikde žádný únik. Základní nastavení turba provedeno-v pořádku,v akčních členech regulace chodí. Senzor teploty a tlaku nasavaného vzduchu otestován(nekacá a ukazuje v pořádku)N75 chodí, zpětný ventilek pro podtlak taky drží.
Děkuji za případnou radu