motor má malý výkon

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 23 led 2006, 19:30

Příspěvek od tmracing »

no byt na tvojom mieste pozriem ako vypada sanie, ci tam nieje vela oleja (jemny film bude to je ok ale nemoze ho tam byt vela, ked pises o vrcani no ak to bol taky chraptavy zvuk tak ma napada ciste teoreticky loziska na turbe... a ten olej cez turbo do sania... kazdopadne ta biela spinava bol skoro s istotou olej ktory to zralo... ale jedine rozobrat a zistit...inak tazko povedat zodpovedne cim by to mohlo byt... ale teda ako do toho zapada ten posilovac ma to nenapada :-)) ze by viacej chyb naraz?
Peugeot 406, HDI, 110ps
Uživatelský avatar
Apfel
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 24 led 2006, 13:45
Bydliště: Praha

Příspěvek od Apfel »

no a co když nefunguje vývěva,když je málo oleje - tudíž neni podtlak pro posilovač? :?
je to možný?
Renault Scenic 1.9dti
Uživatelský avatar
Apfel
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 24 led 2006, 13:45
Bydliště: Praha

Příspěvek od Apfel »

tak motor rozebranej. Turbo úplně v prdeli,olej je jak vazelína. Ve vaně,v turbu,všude. Je možný,že šla voda do oleje a to potom udělalo z oleje takovou kaši?
Renault Scenic 1.9dti
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Nebo tam někdo nalil přípravek pro zvýšení komprese jmenuje se to Miom, nebo tak nějak. To začas udělá z oleje kejdu hustší než med, napřed odejde turbo a potom klika s některou ojnicí.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
vwphun
Přispěvovatel
Příspěvky: 509
Registrován: 23 led 2006, 14:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od vwphun »

[quote="Apfel"]tak motor rozebranej. Turbo úplně v prdeli,olej je jak vazelína. Ve vaně,v turbu,všude. Je možný,že šla voda do oleje a to potom udělalo z oleje takovou kaši?[/quote]

Kdyby byl olej naředěný vodou, byla by to řídká emulze.
StB
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 05 říj 2006, 20:21
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od StB »

Mám částečně podobný problém, po výměně vstřik čerpadla zabírá turbo asi o 200 ot. výše než před výměnou(nyní cca 2200), jak klesnou točky pod 2000 do kopce, tak to rychle vadne. Předvstřik seřízen, trysky OK, PC čisté, starty i chod OK. Co všechno má na turbo vliv, nemohli v servisu něco "skřípnout" -co? Je to Scenic 1,9 Dt. Děkuji za názory.
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

tmracing píše:ja len pridam taku malu otazku... dti je nieco podobne ako hdi... resp to iste akurat iny vyrobca ak sa nemylim... a tam su predsa davky stanovene vylucne rj a elektronickymi vtrekmi nie? aj tam musi byt cerpadlo presne nastavene? ved tam je len to vysokotlake co tlaci rampu... bol som v tom ze tam ide len o to aby bol v rampe dostatocny tlak...?
DTi je uplně něco jiného než HDi. (LOL) (LOL) DTi u Renaultu je řízené elekt. čerpadlo jako octavie TDi, ;) HDi je u renaultu jako DCi zkratka comonrail ;) Jinak nastavení předvstřiku u DTi je docela složité potřebuješ spoustu přípravku (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“