motor má malý výkon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no byt na tvojom mieste pozriem ako vypada sanie, ci tam nieje vela oleja (jemny film bude to je ok ale nemoze ho tam byt vela, ked pises o vrcani no ak to bol taky chraptavy zvuk tak ma napada ciste teoreticky loziska na turbe... a ten olej cez turbo do sania... kazdopadne ta biela spinava bol skoro s istotou olej ktory to zralo... ale jedine rozobrat a zistit...inak tazko povedat zodpovedne cim by to mohlo byt... ale teda ako do toho zapada ten posilovac ma to nenapada ) ze by viacej chyb naraz?
Peugeot 406, HDI, 110ps
Mám částečně podobný problém, po výměně vstřik čerpadla zabírá turbo asi o 200 ot. výše než před výměnou(nyní cca 2200), jak klesnou točky pod 2000 do kopce, tak to rychle vadne. Předvstřik seřízen, trysky OK, PC čisté, starty i chod OK. Co všechno má na turbo vliv, nemohli v servisu něco "skřípnout" -co? Je to Scenic 1,9 Dt. Děkuji za názory.
DTi je uplně něco jiného než HDi. DTi u Renaultu je řízené elekt. čerpadlo jako octavie TDi, HDi je u renaultu jako DCi zkratka comonrail Jinak nastavení předvstřiku u DTi je docela složité potřebuješ spoustu přípravkutmracing píše:ja len pridam taku malu otazku... dti je nieco podobne ako hdi... resp to iste akurat iny vyrobca ak sa nemylim... a tam su predsa davky stanovene vylucne rj a elektronickymi vtrekmi nie? aj tam musi byt cerpadlo presne nastavene? ved tam je len to vysokotlake co tlaci rampu... bol som v tom ze tam ide len o to aby bol v rampe dostatocny tlak...?