FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Fiat Ulysse 2,0JTD 80kW kód motoru RHW r.v. 2003 přestal startovat. Nebylo to najednou, ale postupně se začala délka startování prodlužovat až nyní naskočí pouze na startovací spray. Při jízdě je výkon motoru v pohodě. Nic necuká záběr je perfektní. Jen ty starty. Asi před rokem a půl jsem si nechal zrepasovat vstřikovače a měl jsem podezření, že to odflákli. Dnes jsem udělal přepadovou zkoušku vstřiků. Při cca 15s startování mám v odměrce tak dva dílky nafty, což je celkem zanedbatelné množství. Z přepadu od vstřiků tedy nic moc nejde, ale ze zpátečky od čerpadla toho jde celkem dost. Čerpadlo jsem loni na podzim komplet přetěsňoval a dával jsem nový regulátor tlaku. Do té roztrojky na zpátečce jdou celkem tři zpštné vedení. Z čerpadla od vstřiků a z palivové lišty. Na palivové liště je snímač tlaku. Nevíte jestli je jen informativní nebo upouští tlak z palivové lišty? To by pak mohlo být i tím, že je v háji. Pak ještě na víku palivového filtru jě také zpětný ventil a to by mohl být další problém. nevím jestli mám koupit všechno nové nebo jen třeba zvýšit počáteční dávku paliva?
Naposledy upravil(a) šulda dne 12 srp 2024, 15:43, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu. Nekřič tu na nás.
Důvod: Úprava názvu. Nekřič tu na nás.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Prvně se podívat diagem ( umí i obyč Delphi ) jak nabíhá tlak paliva v railu při startu
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Tak jsem to zkusil napíchnout na Delphi a ani si nečuchne. Když zadám Fiat Ulysse - vozidlo nekomunikuje. Musím zadat Citroen C8, aby to našlo motor RHW ten se sice načte, ale v live datách mám pouze dvě stránky. Ficomem to nenačtu, protože mám bohužel zasraný francouzký motor. Tyhle motory nejsou zrovna nejlepší. Origo italské 2,2JTd 94kW jsou perfektní a frantíci můžou jen tiše závidět. Tu delphi mám asi nějakou špatnou verzi ta toho opravdu moc neumí. Chci si pořídit MAXIECU od Autocomsoftu odkud mám např. VCDS a max. spokojenost. Budu ji muset hned zítra objednat. Ta Delphi stojí za hovno.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Už včera po přepadových zkouškách mi bylo jasné, že čerpadlo je v řiti nicméně je to poněkud dražší záležitost, takže jsem si to ještě dnes potvrdil, jak diagnostikou, tak manometrem. Na Autokely mají repas za 7290 Kč a Autonorma 7370 Kč.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Podobne sa nám správalo dvojkové Punto. Raz dokonca chcíplo za jazdy no po pár hodinách štartlo.
Boli vadné také gumičky v DRV ventili. No u Teba to nemusí byť tak.
Boli vadné také gumičky v DRV ventili. No u Teba to nemusí byť tak.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Odkud jsi ?
To čerpadlo tam určitě máme,zrovna teď měnil kolega uvařený motor na C8 a normálně to jelo do poslední chvíle
To čerpadlo tam určitě máme,zrovna teď měnil kolega uvařený motor na C8 a normálně to jelo do poslední chvíle
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Jsem od Hranic na Moravě okres Přerov. Tak šel bych i do použitého dílu. Pokud by to bylo cenově zajimavé a samozřejmě to potřebuji co nejrychleji zaslat nejlépe do pátku. Dej vědět co nejrychleji prosím jinak musím do 18hod objednat u Autokely, abych to ráno měl rozvozem.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Tak akční bohužel dnes nebudu, jsem mimo a kolega taky..
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Nevadí objednám to z toho Autokely. Oni mi tam hodí ještě nějakou slevu a budu mít jistotu, že to pofachčí. Ale díky za nabídku.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Jasně no,chápu,ony ty díly jsou vesměs potřeba nahned, teď mi volal borec na čerpadlo na Isuzu Trooper co jsem dělal a na díly jsem vzal celej motor protože nic jiného nebylo s tím že se to rozprodá pak na díly aby se něco vrátilo, že si pro to hned jede, říkám pane sorry ale v 36°C to fakt vymontovávat nepůjdu...
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Včera jsem tam namontoval to repasované čerpadlo. Je to podstatně lepší, ale něco tomu stále chybí. Studený motor lapne na druhou otáčku nicméně když se motor zahřeje na provozní teplotu musím startovat asi 10s než naskočí. Před výměnou čerpadla startoval , jak studený, tak teplý pouze na startovací spray. Tak si říkám, že poslední možnost je buď zvýšit startovací dávku paliva nebo snížit startovací otáčky. Ovšem jaký program tohle umí. VCDS to umí to mám vyzkošeno. Ficom tam si nejsem jistý, ale mělo by to jít. Ovšem tady je ten posraný frantík a na ten mám pouze tu univerzálku, která tohle neovládá. Pak ještě zkusit silnější baterku, která by přidala otáčky startéru. To by snad mohlo pomoct, ne?! Teplý diesel má velké tlaky a je možné že při těch nižších otáčkách startéru ŘJ prostě naftu nedá resp. dá až po více otáčkách.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Startovací otáčky jsou kolik? Je změna když to napojíš na kabely? Baterka a starter je základ u těch HDi, starter ideálně Valeo, bývají tam i Mitsubishi a ty stojí za prd. Ten tlak v railu se posbírá na požadovanou hodnotu za 10 sec. z nějakého důvodu takže buď slabé točky, některý vstřik teplý propouští,kecá čidlo na railu...je toho víc
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Včera jsem byl poprvé s autem venku. Ujel jsem cca 20km zkusil jsem motor zhasnout a znovu nakopnout. Teplota byla na provozní hodnotě. Musel jsem točit asi půl minuty naž motor naskočil. Už jsem měl obavy, že dojde baterka. Takže dnes jsem to dal opět na diagnostiku. při startu otáčky dost lítají a to mezi 95 až 160ot/min. Nemůžu se nikde dopátrat startovacích otáček, ale podle mně by měly být alespoň kolem 300, ne? Přepadovou zkoušku jsem už dělal i u teplého motoru. To jsem psal. Bylo to něco klem 20ml od všech vstřiků za 20s startování. I kdyby jeden vstřik tekl více chytí to na tři válce. Ale ono to nenaskočí vůbec. Tedy ne za normální dobu startování. Dnes mi dokonce startér dvakrát jen cvyknul než otočil, takže ta výměna bude stejně nutná. No a baterka má startovací proud 640A, takže dám novou, která bude mít alespoň těch 750A. Pokud ani tohle nepomůže pak už jen zvýšení té startovací dávky. Ale na to nemám program. VCDS umí jen VW.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Chyby uložené žiadne?
Pripoj diagnostiku, pri štarte sleduj alebo logni otáčky, požadovaný + skutočný tlak v lište, vstrekovaciu dávku.
Pripoj diagnostiku, pri štarte sleduj alebo logni otáčky, požadovaný + skutočný tlak v lište, vstrekovaciu dávku.
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Problém jsou ty nízké otáčky při startu to vypadá