Syčení 2.0tsi
Napsal: 19 srp 2024, 14:11
Golf 6 GTI 2.0tsi 147kw. Přijel že něco piští od turba po delším brzdění motorem z kopce. Vyměnil.jsem blow off, nepomohlo, tak další bádání, byly očazené svody u hlavy, tak po letmém přitažení několika šteftů jeden zůstal v klíči. Byl ulomený. Tak motor ven, šteft odvrtat, nový, těsnění nové, všechno očištěné, svody srovnané brouskem, páč byly křivé jak hovado. Turbo se zdálo být v pořádku, žádné praskliny, bez vůle, vše ok.
Motor do auta a zkušební jízda jsem myslel že mne trefí. Do 3000 to stále něco pohvizduje, nebo spíš syčí. Když se motor přehoupne přes 3000 ot, je klid. Teď to mám ještě znovu na zvedáku, nic špatně nevidět. Mne z toho trefí
Nenapadá někoho na co ještě kouknout?
Kolega něco plantal že u těchto motorů bývá problém s westgate, ale ten chodí krásně volně a nic jiného tam není.
Motor do auta a zkušební jízda jsem myslel že mne trefí. Do 3000 to stále něco pohvizduje, nebo spíš syčí. Když se motor přehoupne přes 3000 ot, je klid. Teď to mám ještě znovu na zvedáku, nic špatně nevidět. Mne z toho trefí
Nenapadá někoho na co ještě kouknout?
Kolega něco plantal že u těchto motorů bývá problém s westgate, ale ten chodí krásně volně a nic jiného tam není.