Octavia 1.6TDi CAYC-studený motor=pomalá reakce na uvolnění plynu
Napsal: 04 pro 2024, 15:54
Zdravím všechny,
zaregistroval jsem "anomálii" u svojeho auta, kdy při jízdě s nezahřátým motorem auto táhne cca 1,5sekundy po uvolnění plynu. Nejcitelnější je to ve městě na 2 a 3 kvalt. Chová se to tak, že jedu na 2kvalt, uvolnim plyn.pedál a je cítit, že auto jede ještě chviličku beze změny a až potom je cítit jak začne zpomalovat.
Tenhle jev se začal dít po úpravě jednotky na před dieselgate soft a chiptuningu. S dieselgate softem nebylo nic znatelné.
Setkal se prosím někdo s něčím podobným?
Zkoušel jsem s tím různý cypoviny, abych zjistil kdy se to jak chová. Na místě když šlapu po plynu, tak reakce okamžitá- Na zahřátým motoru se to chová naprosto normálně, tedy sundám nohu s plynu a auto hned reaguje a začne zpomalovat. Jen jak je motor studený, tak táhne...
zaregistroval jsem "anomálii" u svojeho auta, kdy při jízdě s nezahřátým motorem auto táhne cca 1,5sekundy po uvolnění plynu. Nejcitelnější je to ve městě na 2 a 3 kvalt. Chová se to tak, že jedu na 2kvalt, uvolnim plyn.pedál a je cítit, že auto jede ještě chviličku beze změny a až potom je cítit jak začne zpomalovat.
Tenhle jev se začal dít po úpravě jednotky na před dieselgate soft a chiptuningu. S dieselgate softem nebylo nic znatelné.
Setkal se prosím někdo s něčím podobným?
Zkoušel jsem s tím různý cypoviny, abych zjistil kdy se to jak chová. Na místě když šlapu po plynu, tak reakce okamžitá- Na zahřátým motoru se to chová naprosto normálně, tedy sundám nohu s plynu a auto hned reaguje a začne zpomalovat. Jen jak je motor studený, tak táhne...