Zdravím,
Určitě se to tu už někdy řešilo ale zeptám se znovu. Jelikož se mi zvrchu motoru docela draze ozývají hydra s vačkou tak řeším výměnu motoru na Fabia 1 1.9TDI ATD za motor ASZ 96kw z vozidla vw sharan. Olejový domek na filtr vypadá identicky. Jsou mezi těmito motory nějaké rozdíly v elektrice? Spojku bych tam prdnul přeobloženou HDS jednohmotu z fabie a všechny ostatní komponenty také. Počítám i s přeladěním jednotky. Další otázka je, vyžaduje tato zástavba nějaké další větší mechanické zásahy?
Za poznatky předem děkuji
Výměna motoru ATD za ASZ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Výměna motoru ATD za ASZ
2.5TDI V6 2xxhp
Simson 110ccm
Yamaha aerox 21hp
Mz 150
2.0TDi BMM 182hp
Škoda Fabia tSDI
Simson 110ccm
Yamaha aerox 21hp
Mz 150
2.0TDi BMM 182hp
Škoda Fabia tSDI
Re: Výměna motoru ATD za ASZ
Motor jako takovy tam bude sedet plug&play, jen musis nechat naladit jednotku na jiny vstriky, popr turbo. Elektrika zustane puvodni z ATD
Re: Výměna motoru ATD za ASZ
S přeladěním počítám, cíl je doraz BA vstřiků. Jinak děkuji za odpověď
.
2.5TDI V6 2xxhp
Simson 110ccm
Yamaha aerox 21hp
Mz 150
2.0TDi BMM 182hp
Škoda Fabia tSDI
Simson 110ccm
Yamaha aerox 21hp
Mz 150
2.0TDi BMM 182hp
Škoda Fabia tSDI
Re: Výměna motoru ATD za ASZ
Tam te bude limitovat spis turbo, nez vstriky.
Re: Výměna motoru ATD za ASZ
Mám objednané GTB2056vl na rea ale pořád se ještě rozmýšlím, zda jít do vodního ic a nebo velký vzduch.
Do budoucna ještě Firad 80 nebo 100% a 272 vačku.
Do budoucna ještě Firad 80 nebo 100% a 272 vačku.
2.5TDI V6 2xxhp
Simson 110ccm
Yamaha aerox 21hp
Mz 150
2.0TDi BMM 182hp
Škoda Fabia tSDI
Simson 110ccm
Yamaha aerox 21hp
Mz 150
2.0TDi BMM 182hp
Škoda Fabia tSDI