Stránka 1 z 1
Váleček ve vodní hadici 2.0Tdi DFGA
Napsal: 19 úno 2025, 19:16
od veksll
Zdravím dělám tu motor z popisku a teď pri skládání jsem si všiml ze ve vodní hadic viz obrazky je ( omezujici) plastový váleček. Je to hadice od chladiče oleje, vysokotlakeho egru a myslím že ještě škrtíci klapky do plastoveho vedeni termostatu před vodní pumpu. Má tam být? Trochu mne to zarazilo. Připlavat ne mohl na obou stranách je menší průměr.
Za radu

- IMG_8239.jpeg (3.49 MiB) Zobrazeno 642 x

- IMG_8238.jpeg (4.21 MiB) Zobrazeno 642 x

- IMG_8237.jpeg (3.9 MiB) Zobrazeno 642 x

- IMG_8236.jpeg (5.21 MiB) Zobrazeno 642 x
moc díky
Re: Váleček ve vodní hadici 2.0Tdi DFGA
Napsal: 20 úno 2025, 06:43
od nakadah
Omezovač proudění kapaliny. Může tam být pro snížení průtoku kapaliny ať už z důvodu tepelné optimalizace chlazení v části okruhu nebo z důvodu potřeby vyššího tlaku v té části a nebo kvůli omezení kavitace či turbulencí. Těch důvodů proč se to používá je víc. Někdy se to dá přesně dohledat v SSP dokumentech od VW. Pokud tam byl od výroby, tak ho tam nechej.
EDIT. v SSP jsem se dočetl, že ty omezovače průtoku (restrictors) jsou tam pro plnění a ovzdušnění. Víc info tam k tomu není, je takové krátké a stručné.
