Stránka 1 z 1
Boxer 2,2HDi 74kw nízký tlak v railu
Napsal: 04 čer 2025, 15:24
od OťasTDi
Je to rv 2004, typ motoru 4HY. Padá do nouzáku v tahu a v chybách vypisuje regulátor tlaku paliva. Nové čtyři vstřiky, nový regulátor tlaku paliva. V měřených hodnotách vidím, že požadavek je v kritickém momentu větší, než je schopné čerpadlo plnit.... jenže je to jen chvilka a pak padne do nouzáku a tím padne i požadavek, takže je to takové sporné.... volnoběh na pohodu 300barů, starty ok, tůrovat na místě taky můžu jak chci...ale když ho projedu a dám plný knedlík, tak spadne a vypíše chybu ....je to vysokotlaké čerpadlo KO? Jo a podávací v nádrži funguje....odpojil jsem u filtru, otočil klíček a krásně špricuje
Re: Boxer 2,2HDi 74kw nízký tlak v railu
Napsal: 05 čer 2025, 17:51
od JARDA2
hele zkus odpojit váhu a projed to s odpojenou co to udělá.
Re: Boxer 2,2HDi 74kw nízký tlak v railu
Napsal: 05 čer 2025, 18:00
od OťasTDi
No to se přiznám, že jsem přemýšlel.... dobře udělám
Re: Boxer 2,2HDi 74kw nízký tlak v railu
Napsal: 05 čer 2025, 18:13
od OťasTDi
A nemusí se tam zapojit dioda, jako u koncernu? Nepadne do nouze hned?
Re: Boxer 2,2HDi 74kw nízký tlak v railu
Napsal: 05 čer 2025, 19:22
od JARDA2
mělo by to jet normálně nepadat do nouzáku.alespon u mýho to tak je.
Re: Boxer 2,2HDi 74kw nízký tlak v railu
Napsal: 12 čer 2025, 15:44
od OťasTDi
Tak nejspíš vyřešeno.....odpojil jsem váhu, vypsalo se teplotní čidlo a po chvíli i váha, auto v tahu opět spadlo do nouzáku v momentě kdy se vypsal regulátor tlaku paliva.... jenže já už asi vím proč. V měřených hodnotách jsem si navolil kromě tlaku v railu i tlak turba. Zde to je trochu jinak, než jsem zvyklý u koncernu. Turbo si vytvoří tlak a vlastním tlakem přes hadičku do aktuátoru hýbe táhlem a přepouštěcí klapkou. No a hodnota byla naprosto neměnná a konstantní 1000 mBarů. Takže usuzuji, že je KO čidlo tlaku turba. Ještě přesně nevím, zda je na IC, nebo někde na hadicích, ale určitě je vadné. Regulace se pohybuje po odpojení volně, táhlo z aktuátoru jde velice ztuha...to nevím zda je správně ale otestuji pumpičkou. Nicméně ta konstanta z toho čidla je podezřelá. Vyměním a napíši výsledek, ale můj dojem je, že auto nevidí reálný tlak turba a po chvíli vyhlásí nouzák a uškrtí palivo a tím se zobrazí hláška o regulátoru tlaku paliva
Re: Boxer 2,2HDi 74kw nízký tlak v railu
Napsal: 12 čer 2025, 20:41
od JARDA2
na ic není je na hadici nad motorem vpravo.ještě si projdi všechny ty podtlakový hadičky pod tím deklem uprostřed nad motorem.
Re: Boxer 2,2HDi 74kw nízký tlak v railu
Napsal: 13 čer 2025, 04:47
od OťasTDi
V pravo po směru jízdy, nebo v pravo když se postavím k motoru čelem?
Re: Boxer 2,2HDi 74kw nízký tlak v railu
Napsal: 13 čer 2025, 21:19
od Woko_O
Vpravo po směru jízdy. Hned jak je napojená hadice z intercooleru na sání.
Re: Boxer 2,2HDi 74kw nízký tlak v railu
Napsal: 14 čer 2025, 09:29
od OťasTDi
Díky moc
Re: Boxer 2,2HDi 74kw nízký tlak v railu
Napsal: 14 čer 2025, 10:18
od OťasTDi
Tak ten můj motor vypadá jinak....a dle techničáku je to 4HY.... nevěděl bys?
Re: Boxer 2,2HDi 74kw nízký tlak v railu
Napsal: 14 čer 2025, 16:06
od JARDA2
od coleru vedou dve hadice doprava tak na ty horní.měl by to být regulační ventil vede do něj hadička.tady elektronický čidlo není.
Re: Boxer 2,2HDi 74kw nízký tlak v railu
Napsal: 14 čer 2025, 19:14
od OťasTDi
Musí tam být..... proč by ho jinak Delphi viděla v měřených hodnotách?
Re: Boxer 2,2HDi 74kw nízký tlak v railu
Napsal: 15 čer 2025, 20:14
od JARDA2
hele to nevim podle me tady tlak turba hlídá ventil a divím se že tě to hází do nouzáku, mě se v turbu zakousla vrtulka a žádnej nouzák se nekonaltady ještě není taková elektronika jako u novějších, víc ti asi neporadím ale budu sledovat