Pomoc s měničem tlaku
Napsal: 30 čer 2025, 16:02
Dobrý den.
VW golf 5 , 1,9 TDI, 77 kW, BXE.
Prosím o pomoc s následujicí závadou. Auto padalo do nouze, nízká mez plnicí tlaku, špatné turbo, netlačilo. Proběhla jeho repase, včetně odzkoušení na stolici. A po repasi auto padá do nouze s chybou P0234 meze regulace překročeny, Požadovaný tlak 1774, aktualní 2172. Déle než 5 sekund to má vyšší tlak tak to spadne do nouze.
Provedené úpravy = vyměněn snímač tlaku na sacím potrubí, vyměněny hadičky podtlaku, už zbývá jen měnič tlaku - elektropneumatický ventil. Ten byl údajně měněn předchozím majitelem, co mi auto prodal s tím, že turbo je K.O. Těch měničů je více druhů, byl by někdo schopen podle VIN čísla dohledat jaký tam patří ?? Mám podezření že tam není takový jaký tam patří, nevím jestli by to mělo vliv na funkci.
VIN: WVWZZZ1KZ9M366071
Napadá někěho ještě po čem ještě jít ?
EGR OFF i softwarově i mechanicky - zaslepení
EGR vymontován, i chladič vyfukových spalin. Hadičky zaselepeny.
DPF filtr auto nemá.
Děkuji za rady
VW golf 5 , 1,9 TDI, 77 kW, BXE.
Prosím o pomoc s následujicí závadou. Auto padalo do nouze, nízká mez plnicí tlaku, špatné turbo, netlačilo. Proběhla jeho repase, včetně odzkoušení na stolici. A po repasi auto padá do nouze s chybou P0234 meze regulace překročeny, Požadovaný tlak 1774, aktualní 2172. Déle než 5 sekund to má vyšší tlak tak to spadne do nouze.
Provedené úpravy = vyměněn snímač tlaku na sacím potrubí, vyměněny hadičky podtlaku, už zbývá jen měnič tlaku - elektropneumatický ventil. Ten byl údajně měněn předchozím majitelem, co mi auto prodal s tím, že turbo je K.O. Těch měničů je více druhů, byl by někdo schopen podle VIN čísla dohledat jaký tam patří ?? Mám podezření že tam není takový jaký tam patří, nevím jestli by to mělo vliv na funkci.
VIN: WVWZZZ1KZ9M366071
Napadá někěho ještě po čem ještě jít ?
EGR OFF i softwarově i mechanicky - zaslepení
EGR vymontován, i chladič vyfukových spalin. Hadičky zaselepeny.
DPF filtr auto nemá.
Děkuji za rady