dlouhodobě řeším problém s cukáním auta při rozjezdu, případně prudším přidání plynu (na N100 i CNG).
Stálo to už nemálo peněz a vím, čím vším to není

Vyměněno - cívky, svíčky, pcv ventil, nějaký ventil turba, přepínací klapka turbo/kompresor, vodní pumpa INA(ale nevím jestli to cukalo i pred tím).
Provedeno - tlaky ve válcích OK, natlakování motoru mlhou OK(na to se měnil ten ventil turba)
Dle dalšího pozorování bych řekl, že problém je v kompresoru, ale potřeboval bych poradit jak na to.
Myslím si to, protože zacukání předchází cvaknutí(asi spojka na vodní pumpě) a někdy lehké zavrzání(písknutí)
Hledal jsem ve VCDS něco jako otáčky kompresoru, tlak kompresoru, spínání spojky kompresoru a nic jsem nenašel.
Vím, že nikdo nemá věšteckou kouli, ale je zde spousta zkušených hlav, tak jestli se s tím někdo nesetkal, případně rada jak postupovat dál by byla zlatá. Zjistím nějak opotřebení kompresoru ? :-/
Děkuji