Podivne chovani v nouzi ventilu N75
Napsal: 22 zář 2025, 00:11
Ahoj,
potreboval bych vedet, jestli kdyz RJ da nouzi, zda zustane N75 otevrena na cca 92%- tzn. dela urcity podtlak na bance turba?
Podle logu to tak vypada.
A jeste jeden dotaz, kdy se N75 reguluje, hlida si Ecu i rychlomer nebo jen otackomer ? Protoze, chybu zatuhle regulace , dostanu jen za jizdy. "Meze regulace tlaku prekroceny" na neutral, se to nestane, ikdyz tocim pres 3 000 otacek a podtlak cca 500 mbar - mereno vakuovkou.
Zahada je, ze kdyz nejedu a tocim motor, tak po vypnuti to spadne zpet na nulu, ale kdyz dojedu z testovaci jizdyjsem v nouzi, tak podtlak se tam drzi, po sundani hadicky z membrany turba, to zasyci a vycucne to podtlak i ze zasobniku. Takze i podle logu, je videt, ze po nouzi zustane podtlak aktivni.
Zitra zkusim pokud s vakuovkou, zda kdyz nastavim 500mbar na membrane=bandasce, kolik ukaze plnici tlak turbo pri volnobehu - nebo toceni motoru kolem 3 000 otacek.
Na schematu, je videt zapojeni N75 jen 87a a Ecu motoru, takze nikdo jiny by v tom nemel mit prsty.
Superb AWX 1.9 Tdi 96kW
Muzete na to prosim nekdo kouknout.
Jen pro info, vim co je zatuhla regulace, spis resim podivne chovani N75.
Tomas
potreboval bych vedet, jestli kdyz RJ da nouzi, zda zustane N75 otevrena na cca 92%- tzn. dela urcity podtlak na bance turba?
Podle logu to tak vypada.
A jeste jeden dotaz, kdy se N75 reguluje, hlida si Ecu i rychlomer nebo jen otackomer ? Protoze, chybu zatuhle regulace , dostanu jen za jizdy. "Meze regulace tlaku prekroceny" na neutral, se to nestane, ikdyz tocim pres 3 000 otacek a podtlak cca 500 mbar - mereno vakuovkou.
Zahada je, ze kdyz nejedu a tocim motor, tak po vypnuti to spadne zpet na nulu, ale kdyz dojedu z testovaci jizdyjsem v nouzi, tak podtlak se tam drzi, po sundani hadicky z membrany turba, to zasyci a vycucne to podtlak i ze zasobniku. Takze i podle logu, je videt, ze po nouzi zustane podtlak aktivni.

Zitra zkusim pokud s vakuovkou, zda kdyz nastavim 500mbar na membrane=bandasce, kolik ukaze plnici tlak turbo pri volnobehu - nebo toceni motoru kolem 3 000 otacek.
Na schematu, je videt zapojeni N75 jen 87a a Ecu motoru, takze nikdo jiny by v tom nemel mit prsty.

Superb AWX 1.9 Tdi 96kW
Muzete na to prosim nekdo kouknout.
Jen pro info, vim co je zatuhla regulace, spis resim podivne chovani N75.
Tomas