nedostatečný plníci tlak CXXB

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 978
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

nedostatečný plníci tlak CXXB

Příspěvek od matesfox »

ahoj, Mam tu golfa CXXB (1,6tdi) a nedosahne to plníciho tlaku chybí mu 400-600mbar.. hadice jsou těsné ,podltak chodí volně regulace je volna od dorazu k dorazu.. dle logu mi přijde že regulace ani nemá větší požadavek na plníci tlak .. po čem jít ?
golf 1.6tdi cxxb 2.CSV
(24.52 KiB) Staženo 11 x
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 978
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Re: nedostatečný plníci tlak CXXB

Příspěvek od matesfox »

nikoho nic nenapada proč to nedofoukne ?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5145
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: nedostatečný plníci tlak CXXB

Příspěvek od martinsidlo »

No regulace to nedotáhne. Někde vázne.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Re: nedostatečný plníci tlak CXXB

Příspěvek od george40 »

váha (MAF) váží málo - málo nafty do vstřiku - málo spalin-nízký tlak turba.
1) možnost - vadná váha - zkusit jinou -dobrou váhu
2) možnost - vstřiky KO - ucpané pilinami z čerpadla - to jen tak lhece zjistin nelze-výměna vsřiků a čerpadla+vyčistění palivových cest a nádrže
3)možnost - přicpaný DPF - nalogovat tlaky a teploty na DPF-ku - spustit za jízdy regeneraci DPF a po jejím ukončení znova nalogovat tlaky a teploty DPF a zkusit nalogovat i tlak na turbu a MAF-jestli se to nezlepší
4) možnost - Turbo KO - zkusit osadit jiné-dobré...
5) možnost - netěsný EGR nepo přivřená škrtící klapka - vyndat, zkontrolovat těsnost a vyčistit oboje

...apropo - turbo je původní, nebo někdo dělal repas?
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
MB W211 - E280 CDI 3222cm3 OM648(2005) 130kW/400Nm*self-made chip - 200kW/540Nm* ---EGR-OFF---
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“