nedostatečný plníci tlak CXXB
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nedostatečný plníci tlak CXXB
ahoj, Mam tu golfa CXXB (1,6tdi) a nedosahne to plníciho tlaku chybí mu 400-600mbar.. hadice jsou těsné ,podltak chodí volně regulace je volna od dorazu k dorazu.. dle logu mi přijde že regulace ani nemá větší požadavek na plníci tlak .. po čem jít ?
Re: nedostatečný plníci tlak CXXB
nikoho nic nenapada proč to nedofoukne ?
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5145
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: nedostatečný plníci tlak CXXB
No regulace to nedotáhne. Někde vázne.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: nedostatečný plníci tlak CXXB
váha (MAF) váží málo - málo nafty do vstřiku - málo spalin-nízký tlak turba.
1) možnost - vadná váha - zkusit jinou -dobrou váhu
2) možnost - vstřiky KO - ucpané pilinami z čerpadla - to jen tak lhece zjistin nelze-výměna vsřiků a čerpadla+vyčistění palivových cest a nádrže
3)možnost - přicpaný DPF - nalogovat tlaky a teploty na DPF-ku - spustit za jízdy regeneraci DPF a po jejím ukončení znova nalogovat tlaky a teploty DPF a zkusit nalogovat i tlak na turbu a MAF-jestli se to nezlepší
4) možnost - Turbo KO - zkusit osadit jiné-dobré...
5) možnost - netěsný EGR nepo přivřená škrtící klapka - vyndat, zkontrolovat těsnost a vyčistit oboje
...apropo - turbo je původní, nebo někdo dělal repas?
1) možnost - vadná váha - zkusit jinou -dobrou váhu
2) možnost - vstřiky KO - ucpané pilinami z čerpadla - to jen tak lhece zjistin nelze-výměna vsřiků a čerpadla+vyčistění palivových cest a nádrže
3)možnost - přicpaný DPF - nalogovat tlaky a teploty na DPF-ku - spustit za jízdy regeneraci DPF a po jejím ukončení znova nalogovat tlaky a teploty DPF a zkusit nalogovat i tlak na turbu a MAF-jestli se to nezlepší
4) možnost - Turbo KO - zkusit osadit jiné-dobré...
5) možnost - netěsný EGR nepo přivřená škrtící klapka - vyndat, zkontrolovat těsnost a vyčistit oboje
...apropo - turbo je původní, nebo někdo dělal repas?

VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
MB W211 - E280 CDI 3222cm3 OM648(2005) 130kW/400Nm*self-made chip - 200kW/540Nm* ---EGR-OFF---