Demontáž a oprava turba vrchem

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

urcite?:. dneska som sa na to pozeral a nie je tam vela miesta..
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Vymontujes airbox a hned tam budes mat horu miesta
Uživatelský avatar
Franky_dnb
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 03 úno 2013, 12:04
Bydliště: Okres Šumperk

Příspěvek od Franky_dnb »

Dobrý den, myslíte že mám taky zatuhlou regulaci? Vadná váha je již vyměněná. Díky http://uloz.to/xS3zHas/log-01-003-010-011vwajm-csv
Mazlíci: now: Volkswagen Golf IV Variant 1.9 TDi PD 85kw AJM, 4Motion.... Old: Seat Ibiza 1.9 TDi 81kw@100kw, AFN and VW Golf 3 1.9 TDi 66kw 1Z....
Uživatelský avatar
Gambller
Přispěvovatel
Příspěvky: 865
Registrován: 24 črc 2008, 19:10
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Gambller »

zdravím,mám jednu otázku, píšete tu vypodložení podložkama ale už nepíšete jak... a zda je to nutné. dík.
Lama
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 28 úno 2014, 13:24

Příspěvek od Lama »

ale je tu popsáno i jak. Dávaj se podložky pod ty tři válečky, na kterých sedí deska s lopatkama. Dokonce tu jsou i fotky, jen to najít

tady: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 5673f272af
Lama
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 28 úno 2014, 13:24

turbo ven a zpět

Příspěvek od Lama »

Velké poděkování Lany-mu za skvělou dokumentaci, a vlastně i ostatním, kteří přidali vlastní zkušenosti.
Nejsem žádný "motor guru", tak noťas na dílně vedle auta, turbo bylo venku za cca dvě a půl hodiny (stále jsem koukal na na obrázky, tak se mi nesmějte). Do toho času počítám i řezání klíče by Huml...
Z5 to tedy bylo rychlejší, to už jsem věděl jak na to :-)

Perfektní návod pro "blbce"
NejtoPS
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 23 dub 2014, 06:42

Příspěvek od NejtoPS »

tady sem provedl čištění, mohl by někdo z okoli svitav Brna Blanska atp, kdo by mi seřídil regulaci pořad mi tlačí moc a nouzák, zkoušel sem hýbat s kontramatkou na tahlu ale to mi pouze oddálilo počatek tahu turba, poradí mi někdo?
Havlos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 črc 2008, 15:14

Příspěvek od Havlos »

Takže sem taky absolvoval čištění a vypodložení turba(0,1mm) na ALHčku.
Do nouze to sice nepadalo ale mělo to špičku 2400mbar protože v určitym místě regulace zadrhávala.
Rozlousknutí turba byl hodně tvrdý oříšek a probíhal pomocí 0,5kg kladiva ale nakonec to povolilo.
Po čistění sem dělal log pro porovnání a uspěch se dostavil.
Nástup turba je pocitově stejný ale špička 2400mbar je nyní 2160mbar.
LOG po vyčistění http://uloz.to/xCWXW9xF/po-cisteni-a-po ... -turba-csv
Obrázek
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
ecu123
Přispěvovatel
Příspěvky: 391
Registrován: 16 úno 2009, 22:37

hadice mazani ohebna

Příspěvek od ecu123 »

omlovam se ale nekde jsem tady zahledl uz je to delsi doba mazaci trubka turba ta tlakova ze se dela i ohebna hadice opletena nevite nekdo kde to sehnat ???? diky
styfler78
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 09 dub 2014, 18:40

urvane skrutky

Příspěvek od styfler78 »

nazdar.neviete akymi skrutkami mozem nahradit tie povodne.su to tie 3 male vonutri turba. 2 z nich sa mi podarilo urvat.dik
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Ja davam nerezovy , pevnost 10.9 , imbusy nekdy torxy, co majitel pozaduje, ale asi to jedno. Sroubky je to nejmensi, horsi je se zbavit tech zalomenych :(
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
styfler78
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 09 dub 2014, 18:40

Příspěvek od styfler78 »

tie ulomene su uz vonku.to nebol az taky problem.len pozhanat tie srubenky bude umenie
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

To by meli mit v kazdym lepsim zelezarstvi, nebo obchod se spojovacim materialem :)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
styfler78
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 09 dub 2014, 18:40

Příspěvek od styfler78 »

takze na slovensku asi fabory mam ten pocit.inac dik
Reewiden
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 30 črc 2009, 13:14

Příspěvek od Reewiden »

zdravim chlapi..

mam len jedinu otazku.. odkial zohnat take tenke podlozky na vypodlozenie regulacie ? raz som uz turbo cistil vydrzalo 2 roky a znova je pridrene .. tak som sa rozhodol ze ho podlozim a bude pokoj.. vdaka ;)
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“