Demontáž a oprava turba vrchem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jj taky mě čeká čištění.Našel jsem jedno video jak na to.
https://www.youtube.com/watch?v=l-FewFqrIqw
ještě se optám:
1. měníte těsnění na sacím a výfukovém za nové nebo postačí staré a přidat tmel těsnící ? potažmo jaký ?
2. jaký je rozdíl v otočení u 9 lopatkového kroužku když u 11 je to jedno ?
https://www.youtube.com/watch?v=vhvb6nogWb4
https://www.youtube.com/watch?v=l-FewFqrIqw
ještě se optám:
1. měníte těsnění na sacím a výfukovém za nové nebo postačí staré a přidat tmel těsnící ? potažmo jaký ?
2. jaký je rozdíl v otočení u 9 lopatkového kroužku když u 11 je to jedno ?
https://www.youtube.com/watch?v=vhvb6nogWb4
Octavia 2 TDi 77kW
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY
2. u 9 lopaty když ho otočíš tak si uděláš docela problém turbo pak přefukuje a není schopný se zregulovat i když regulace nedrhnegalaher píše:jj taky mě čeká čištění.Našel jsem jedno video jak na to.
https://www.youtube.com/watch?v=l-FewFqrIqw
ještě se optám:
1. měníte těsnění na sacím a výfukovém za nové nebo postačí staré a přidat tmel těsnící ? potažmo jaký ?
2. jaký je rozdíl v otočení u 9 lopatkového kroužku když u 11 je to jedno ?
https://www.youtube.com/watch?v=vhvb6nogWb4
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
Tak montaz tu mas popsanou v tematu. To zalejvani neni slozity. Ja to delal velkou injekcni strikackou, nebo muzes pouzit klasickou olejnicku. Je dobrystriknout do CHRA trochu oleje, zatimco otacis kompresorem/turbinou, aby se ti vsechny pohyblive casti pekne promazaly.
Pak az nahodis turbo na auto, tak je idealni tuhle proceduru opakovat, at mas jistotu.
Jinak v kazdem manualu k turbu je doporuceni alespon 10s tocit s motorem bez privodu paliva, aby se natlakoval olej.
Pak az nahodis turbo na auto, tak je idealni tuhle proceduru opakovat, at mas jistotu.
Jinak v kazdem manualu k turbu je doporuceni alespon 10s tocit s motorem bez privodu paliva, aby se natlakoval olej.
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 28 črc 2016, 11:32
Mám na vás taky otázku. Nedávno jsem si nechal měnit turbo na octavce II 1.9 tdi 77kw, kupoval jsem úplně nové turbo od firmy KKK za 15 500,-. Po demontáži starého turba (Garett) najeto 332 tis. km zjištěna zatuhlá regulace a minimální vůle. Přesto výměna za nové turbo. A teď k dotazu, jedná se o to že se mi dost zvedla spotřeba, při starém turbu nebyl problém jet za 4,5 - 5l/100 a ted +- 6,5 l...Při diagnostice starého turba byl tlak +- 1,4 baru a při diagnostice nového 2,16 baru...a spotřeba při plné zátěži ukazovala až 200g/s...