Demontáž a oprava turba vrchem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
- Franky_dnb
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 74
- Registrován: 03 úno 2013, 12:04
- Bydliště: Okres Šumperk
Dobrý den, myslíte že mám taky zatuhlou regulaci? Vadná váha je již vyměněná. Díky http://uloz.to/xS3zHas/log-01-003-010-011vwajm-csv
Mazlíci: now: Volkswagen Golf IV Variant 1.9 TDi PD 85kw AJM, 4Motion.... Old: Seat Ibiza 1.9 TDi 81kw@100kw, AFN and VW Golf 3 1.9 TDi 66kw 1Z....
ale je tu popsáno i jak. Dávaj se podložky pod ty tři válečky, na kterých sedí deska s lopatkama. Dokonce tu jsou i fotky, jen to najít
tady: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 5673f272af
tady: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 5673f272af
turbo ven a zpět
Velké poděkování Lany-mu za skvělou dokumentaci, a vlastně i ostatním, kteří přidali vlastní zkušenosti.
Nejsem žádný "motor guru", tak noťas na dílně vedle auta, turbo bylo venku za cca dvě a půl hodiny (stále jsem koukal na na obrázky, tak se mi nesmějte). Do toho času počítám i řezání klíče by Huml...
Z5 to tedy bylo rychlejší, to už jsem věděl jak na to
Perfektní návod pro "blbce"
Nejsem žádný "motor guru", tak noťas na dílně vedle auta, turbo bylo venku za cca dvě a půl hodiny (stále jsem koukal na na obrázky, tak se mi nesmějte). Do toho času počítám i řezání klíče by Huml...
Z5 to tedy bylo rychlejší, to už jsem věděl jak na to
Perfektní návod pro "blbce"
Takže sem taky absolvoval čištění a vypodložení turba(0,1mm) na ALHčku.
Do nouze to sice nepadalo ale mělo to špičku 2400mbar protože v určitym místě regulace zadrhávala.
Rozlousknutí turba byl hodně tvrdý oříšek a probíhal pomocí 0,5kg kladiva ale nakonec to povolilo.
Po čistění sem dělal log pro porovnání a uspěch se dostavil.
Nástup turba je pocitově stejný ale špička 2400mbar je nyní 2160mbar.
LOG po vyčistění http://uloz.to/xCWXW9xF/po-cisteni-a-po ... -turba-csv
Do nouze to sice nepadalo ale mělo to špičku 2400mbar protože v určitym místě regulace zadrhávala.
Rozlousknutí turba byl hodně tvrdý oříšek a probíhal pomocí 0,5kg kladiva ale nakonec to povolilo.
Po čistění sem dělal log pro porovnání a uspěch se dostavil.
Nástup turba je pocitově stejný ale špička 2400mbar je nyní 2160mbar.
LOG po vyčistění http://uloz.to/xCWXW9xF/po-cisteni-a-po ... -turba-csv
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
hadice mazani ohebna
omlovam se ale nekde jsem tady zahledl uz je to delsi doba mazaci trubka turba ta tlakova ze se dela i ohebna hadice opletena nevite nekdo kde to sehnat ???? diky
urvane skrutky
nazdar.neviete akymi skrutkami mozem nahradit tie povodne.su to tie 3 male vonutri turba. 2 z nich sa mi podarilo urvat.dik