Par krat sa mi stalo, ze cesky e-shop nezasielal na SK, avsak vzdy po dohovore, ked som peniaze uhradil na ucet, tak mi to poslali, aj ked postovne bolo o daco drahsie, co som samozrejme akceptoval. Zatial som sa nestretol s niekym, co by neakceptoval dane riesenie. Peniaze na ucte a zaplatene (vyssie) postovne...
to ma tiez napadlo ale pochop ze je to pre mna nerentabilne aby som kupoval nieco za 90 eciek ked to pouzijem len raz viacej krat Ja to kolecko davat dolu nebudem preto som sa pytal ci niekto nema na zapozicanie za odmenu.....
No vzhaldom k skutocnosti ze motori TDI generacie A3 sa potykaju s tymto javom pomerne casto, tak pri vymene rozvodu automaticky ofrezujem celnu plochu a davam nove kolecko a srubu. Takze tu frezku pouzivam celkom dost. Hlavne starych SAG a Pssatov je u nas dost.
Ahoj,
Tak bych oživil tohle vlákno, jelikož asi se mi stalo to samé. Je někdo kdo mi to udělá v severních čechách? A dotaz jestli tím trpí i motory AHU. Jelikož mám v TP zapsáno, že mohu mít i tento motor. Tak bych si bokem připravil rovnou AHU, vzhledem měkkým pístům u 1Z...děkuji za info a pomoc
jirka
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
závada nakonec asi nebude tohle,ale jinak se pohybuji žatec, chomutov, most apod,ale taky teplice a ústí...nemám případě potřeby dojet. uvidím jak se to bude vyvíjet. hlavně jestli to někdo umí na autě. Na jaře koupím orzvody, tak by se to případně udělalo najednou...
před pěti lety jsem frézku prodal za 1 tis. Za 2 tis jsem si jí nechal udělat v nástrojárně. Šlo to s ní pěkně i na autě.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec