Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese
nogis píše:kéž by na "O1 ASZ - 200 ps 436 Nm" stačilo foukat 1,1
Tak to by jsi dostal Nobelovku , jinakto je samozrejmne + atmosfericky tlak, takze zhruba 1000 odecitam, jinak plny zatizeni tlacim 1,6 , spicky 1,8 ale reguluje to celkem rychle. Pri klidny jizde treba po dalnici na 6 a cca 130km/h po rovine fouka jen kolem 0,4 bar
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Mozna by to lepsi bylo, ale bere si to info z RJ a tam to je + atm tlak, nicmene si myslim ze odecist 1000 zvladne kazdy. A nesledeju porad taky jen turbo, ale id alsich 8 velicin
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
cin píše:Mozna by to lepsi bylo, ale bere si to info z RJ a tam to je + atm tlak, nicmene si myslim ze odecist 1000 zvladne kazdy. A nesledeju porad taky jen turbo, ale id alsich 8 velicin
Jasně, že 1000 odečte každý. Co mu taky zbývá, když to jouda ve VW není schopen stvořit pro uživatele.
nogis píše:kéž by na "O1 ASZ - 200 ps 436 Nm" stačilo foukat 1,1
Tak to by jsi dostal Nobelovku , jinakto je samozrejmne + atmosfericky tlak, takze zhruba 1000 odecitam, jinak plny zatizeni tlacim 1,6 , spicky 1,8 ale reguluje to celkem rychle. Pri klidny jizde treba po dalnici na 6 a cca 130km/h po rovine fouka jen kolem 0,4 bar
Dneska jsem na to taky koukal ... a mam taky 0,4 bar při 130 km/h po rovině
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy