Barometr - budík plnícího tlaku [jak to máte vy?]

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

a tak nieco slusne co funguje za rozumny peniaz nevies? :)
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Zajdi si do barzktorej firmy co robia hydrauliky a tam ti predaju poriadny glycerinovy budik z nerezu so zadnym vyvodom a prirubou pre montaz do panelu :wink:
kakabus
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 03 bře 2012, 10:16
Bydliště: zlínsko

Příspěvek od kakabus »

Chci se zeptat pokud chci vyměnit budíky (mám tyhle, značku JOM http://www.mmtuning.cz/katalog/pridavne ... leje-52-mm , http://www.mmtuning.cz/katalog/pridavne ... metr-52-mm , plus turbo) za jiné, stačí přehodit pouze budíky nebo se musí přehodit komplet vedení kabeláž od začátku? Díky.
gonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 06 lis 2007, 15:20
Bydliště: Napajedla

Příspěvek od gonzo »

máte někdo zkušenost s těmito budíky http://www.tuning-in.cz/pridavny-budik- ... nzovy.html
http://www.tuning-in.cz/pridavne-budiky/3/. A pokud někdo nemá fotečku, nebo video jak vypadají podsvícené.
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
boma1057
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 22 črc 2015, 06:49
Bydliště: Trenčin

Příspěvek od boma1057 »

Nejaka ta inšpirácia 8) Obrázek
G5 1.9 tdi BXE 2008, kat-off - kolotočarina
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

jebat..Obrázek
KUBAMIKLAS
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 28 dub 2014, 18:11

Příspěvek od KUBAMIKLAS »

Zdravím,mám dotaz...Mám lehce upravenou fábii RS asi z 96kw na 125kw ( odhad) ,zaslepený egr a místo katu rezonátor...jelikož to nemá pořádný chladič,ale jen ten malý v podběhu tak sem nechal snížit výkon a egr ventil nechám opět funkční.Nezávodím,mám to na cestování to auto. Předtím tam byl vražený budík tlaku turba a voltmetr.....Říkal jsem si,že bych ty budíky dal zpět,ale otázka zní...Bude barometr fungovat i s aktivním egr ? Svítí mi kontrolka motoru,protože je EGR zaslepený. Jinak hadička je zapojená na plastové trbce poblíž palivového filtru ( vedení vzduchu od IC až k EGR ). Jenom jesti to bude fungovat i na sérii bez úprav,abych tam toho nezničil ještě víc. Děkuji
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Budík na tlak turba nemá s egrem nic společnýho. Budík na tlak turba připojujes přímo na tlakovou soustavu. Bude fungovat vždy když máš turbo motor....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
KUBAMIKLAS
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 28 dub 2014, 18:11

Příspěvek od KUBAMIKLAS »

standa123 Díky
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Jinak ten egr bych nechal zaslepeny. ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

O3 navi Amundsen, aktivovaný režim zobrazení SPORT
Obrázek
Nafta patří do TDi!
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“