Barometr - budík plnícího tlaku [jak to máte vy?]
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Chci se zeptat pokud chci vyměnit budíky (mám tyhle, značku JOM http://www.mmtuning.cz/katalog/pridavne ... leje-52-mm , http://www.mmtuning.cz/katalog/pridavne ... metr-52-mm , plus turbo) za jiné, stačí přehodit pouze budíky nebo se musí přehodit komplet vedení kabeláž od začátku? Díky.
máte někdo zkušenost s těmito budíky http://www.tuning-in.cz/pridavny-budik- ... nzovy.html
http://www.tuning-in.cz/pridavne-budiky/3/. A pokud někdo nemá fotečku, nebo video jak vypadají podsvícené.
http://www.tuning-in.cz/pridavne-budiky/3/. A pokud někdo nemá fotečku, nebo video jak vypadají podsvícené.
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 28 dub 2014, 18:11
Zdravím,mám dotaz...Mám lehce upravenou fábii RS asi z 96kw na 125kw ( odhad) ,zaslepený egr a místo katu rezonátor...jelikož to nemá pořádný chladič,ale jen ten malý v podběhu tak sem nechal snížit výkon a egr ventil nechám opět funkční.Nezávodím,mám to na cestování to auto. Předtím tam byl vražený budík tlaku turba a voltmetr.....Říkal jsem si,že bych ty budíky dal zpět,ale otázka zní...Bude barometr fungovat i s aktivním egr ? Svítí mi kontrolka motoru,protože je EGR zaslepený. Jinak hadička je zapojená na plastové trbce poblíž palivového filtru ( vedení vzduchu od IC až k EGR ). Jenom jesti to bude fungovat i na sérii bez úprav,abych tam toho nezničil ještě víc. Děkuji