dlouhý 5ti kvalt do Octávie

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

Uz jazdim mesiac s dlhou prevodovkou . A nie je to az tak o spotrebe . Kto casto jazdi mesto a casto sa rozbieha tak tam neusetri nic skor opak . Dovod je jasny medzi stupnami je velky prepad. Takze treba motor viac tocit ako na kratkej prevodovke. Jenotku do 1900-2000ot. aby dvojka skocila aspon na 1200-1300 otacok co mne pride dost malo. Takze viac menej preradujem az pri 2100-2200 aby som to mal aspon na 1400-1500 otacok a tak isto vsetky stupne. Treti stupen mi pripada ako v elektrickom aute. od 40km 1800otacok az do 4200 otacok rychlosti niekde okolo 130 je parada. 4ku neni problem tahat do 180 a 5ku som este nestihol odskusat ale spotreba na dialnici pri 130ke na 5ke je okolo 3litrov co je parada.

.......mozno ostatny nemusia tolko tocit motor pri rozbiehani ale na keramike sa to inak neda...
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

nemusis mat ani keramiku ;) , staci mat jednohmotu a musi sa to vytacat... ale zas na druhej strane je to lepsie jak jazdit s podtocenym motorom a trapit ho.
Jednohmota je ako tabletka pre chronickych jazdicov na spotrebu (1200ot) :D , proste pod 1600ot je to pekna masaz.

Spat k dlhej prevodovke: uz mam odjazdenych cca 3000km a som spokojny, ked jazdim normalne po okreskach na 5ke (110km/h) tak spotrebicka krasna.
Dialnica sa neda jazdit pomaly (noteeth) ale pomohlo...
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Registrován: 24 led 2006, 10:14

Příspěvek od noki »

A není nějaké řešení taky pro podélné motory? (offtopic)
Slavek77
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 22 dub 2012, 11:50

Příspěvek od Slavek77 »

poradí někdo, chtěl bych dát do Toleda 1L převodovku EWT, teďka tam mám nějakou extra krátkou z okty, jde mi o to jesltli na tu převodovku EWT jde přidělat jako by ten zadní držák, do večera dodám fotky
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

nejake dalsie info pre tých co chcu dlhu prevodovku

pri 110km/h otacky 1900 spotreba 3.6L
pri 130km/h otacky 2200 spotreba 4.5L

priemer Nitra- Bratislava-Nitra 330km 4.5Litra predpisova jazda podla GPS

Zatial Maximalka tachometrovych 240km/h pri 4200otacok .
Viac som ho uz nedusil na zimnych 16kach to je uz o hubu


Obrázek
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

prosimte dle ceho meris???
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

navigacia Garmin 2430
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

myslim tu spotrebu
Uživatelský avatar
jmarek
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 06 kvě 2012, 20:12

Příspěvek od jmarek »

Zdravím. Nečetl jsem včech 32 stránek tak se vás zeptám:
Ve Světě motorů vyšel zajímavý článek jak prodloužit pátý stupeň pro TDI
http://imageshack.us/f/824/66932184.jpg/
http://imageshack.us/f/16/32773250.jpg/
http://imageshack.us/f/209/79417848.jpg/

Mám A3 1,9TDI 81kw ASV. Zeptám se je lepší jít do této úpravy prodloužení převodu, nebo si radši sehnat 6q převodovku a přestavět to?
Je vůbec možné dát do "rotačky" 6q převodovku a co to obnáší za úpravy?
Děkuji za rady
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

cetli jste tam ty cinty na druhy strane z ust odbornika? se musim smat


treba vykonejsi verze dostala odolnou spojku LUK a slabsi dostala Sachs, ktera vydrzi max 84 kw...
Naposledy upravil(a) Maslo23 dne 06 kvě 2012, 22:08, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

blbost to není, na ALH kolikrát ten SACHS nevydržel ani čip a začlo to klouzat
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

takze Sachs byl na tom hur jak luk, chces rict? v tom pripade to beru zpet, mam ale jine zkusenosti
Uživatelský avatar
jmarek
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 06 kvě 2012, 20:12

Příspěvek od jmarek »

Spíš by mě zajímalo jestli má někdo zkušenost s prodlouženou 5tkou? Díky
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

ma,ke jich tu hodne i temat, pokud mas aspon 140ps tak to celkem jde, ja osobne bych to na serii nedal, pak to bude liny, ale myslim ze to tu lidi maj
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Maslo23 píše:takze Sachs byl na tom hur jak luk, chces rict? v tom pripade to beru zpet, mam ale jine zkusenosti
konkrétně Sachsy v ALH, děs, spojka často počipu klouže a setrváky se vyjebávaj na středovým složení těch dvou hmot, řekl bych asi nejhorší sada od Sachse
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“