Tak jak dopadlo chovani ???jmarek píše:Motor mám 1.9TDI 81kw. Včera jenom krátká projíždka. Přes víkend najedu něco kolem 200km tak dám info jak se to chová...martinsidlo píše:Co máš za motor? A co udržení rychlosti v kopci+akcelerace?
dlouhý 5ti kvalt do Octávie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy
EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy
EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft
Ahoj. Při 100km/hod to točí zhruba 1800ot. Miminum kdy se dá řadit 5tka je 90km/hod.
Pří 130km to točí příjemně tichých a úsporných 2300ot.
Ohledně maximálky - docela slušně to ve 4lidech zrychlovalo do 180km/hod a šlo by dál...
Ten kdo jede po dálnici dvakrát za rok bych úpravu ale nedoporučoval...
Rozdíl mezi 4kou a 5tkou je skoro přesných 1000otáček. Takže já jsem spokojen
Honza
Pří 130km to točí příjemně tichých a úsporných 2300ot.
Ohledně maximálky - docela slušně to ve 4lidech zrychlovalo do 180km/hod a šlo by dál...
Ten kdo jede po dálnici dvakrát za rok bych úpravu ale nedoporučoval...
Rozdíl mezi 4kou a 5tkou je skoro přesných 1000otáček. Takže já jsem spokojen
Honza
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 114
- Registrován: 20 úno 2012, 12:15
tak je tam GGU na ALH 66kw , ale mam upraveny soft svepomoci kat off,egr off,vypary off, a bude to chtit predelat jelikoz se daji pekne vyuzit otacky, pozmenit charakteristiku kroutaku, vag ukazuje na 3ti rychlostni stupen 93-108kw a 300-335nm, nevim jak moc je to verohodne ale zadal jsem presne pomery prevodovky, a jede to pekne, jen asi trosku dostelovat to razeni, ta 5ka je opravdu jako 6tka, zame dobry ale je to nezvyk, vice nalozeny se musi pamatovat o kvalt nize, aby byl jizdni komfort stejny.... se spotrebou je to diskutabilni pac musite mit vetsi NM aby to melo smysl pod 81 KW bych to fakt nedoporucoval bez modifikace vykonu
bylo potreba zmenit :
unasece poloos
cidlo nahonu
uprava drzaku a prevodovky + jeden delsi sroub s matkou +vypodlozeni drzaku do strany cca 5-10mm
paka razeni co drzi na tisicihranu na prevodovce puvodni
a olej
jinak to pekne pasuje
jinak by me zajimalo jake NM tato prevodovka vydrzi v nizkych otackach cca od 1500-2500ot/min
bylo potreba zmenit :
unasece poloos
cidlo nahonu
uprava drzaku a prevodovky + jeden delsi sroub s matkou +vypodlozeni drzaku do strany cca 5-10mm
paka razeni co drzi na tisicihranu na prevodovce puvodni
a olej
jinak to pekne pasuje
jinak by me zajimalo jake NM tato prevodovka vydrzi v nizkych otackach cca od 1500-2500ot/min
ahoj. prosím ťa aké kolečká si tam dával-nejaké objednávacie číslo, poprípade aj cena. ďakujem Lacijmarek píše:Ahoj. Při 100km/hod to točí zhruba 1800ot. Miminum kdy se dá řadit 5tka je 90km/hod.
Pří 130km to točí příjemně tichých a úsporných 2300ot.
Ohledně maximálky - docela slušně to ve 4lidech zrychlovalo do 180km/hod a šlo by dál...
Ten kdo jede po dálnici dvakrát za rok bych úpravu ale nedoporučoval...
Rozdíl mezi 4kou a 5tkou je skoro přesných 1000otáček. Takže já jsem spokojen
Honza
EDIT: 02A311158AE---je to správne koleso?
Škoda Octavia I combi L&K 81kW->eibach-30/30+chip101kW-> ASV 01
Musí vyměnit obě soukolí. Nejenom JEDNO kolečko.
Jejich čísla nejdeš vpravo nahoře v článku
http://imageshack.us/f/16/32773250.jpg/
Jejich čísla nejdeš vpravo nahoře v článku
http://imageshack.us/f/16/32773250.jpg/
Ahoj. Mám GIV tdi 66kw ALH. Jezdim převážně dálnice. Motor nijak upravený nemám. Když bych vyměnil 5-té soukolí za soukolí s převodem 0,625 tak se mi zmenší tažná síla asi o 20%,což nechci. Ideální pro moje ježdění by bylo soukolí s převodem 0,658(T4) nebo 0,681(T5) a vyměnit ho za 0,756.Tažná síla se také zmenší, ale je to nějak pod 10%, což by mi nevadilo. Ale já nevím jaký soukolí bude pasovat na můj typ převodovky(a taky nevím jak se zjistí typ převodovky). A někde jsem jenom zahlídl, že po výměně nefunguje tempomat, tak se chci zeptat jak to tedy je. Díky za všechny rady a poznámky...