Na dálnici do táhlých kopců to nevytáhne. Co řešíš? Spotřebu? Hluk? Na 3tis ot. je to tiché,3,5tis ot hluku ujíždíš. I plně naložený na dovolenou v extratáhlých a prudkých kopcích,co jsou třeba v Maďarsku u Budapešti,mohu akcelerovat.Spotřeba při stálých 150-160km/h 6,5l. Co chceš víc? Jezdit 180 za 3,5ll?techi píše:Zdravím, pořád váhám jestli hodit dlouhou převodovku do Octavie ASV. Zeptám se, jak se to dá porovnat s 1.6 TDI ? Ta má dlouhý pětikvalt od výroby a jezdí na to všichni, tak si říkám že to nemůže být tak hrozné...
dlouhý 5ti kvalt do Octávie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
No řeším právě spotřebu a hluk. Taky mi to trochu pápne olej na 3tis. ale to je jedno...
Jestli se ti to zdá tiché, zkus jet chvíli třeba na trojku na 3tis. a pak 2tis. ot. Ten motor to stejně necítí, při 130km/h se jen tak líně převaluje. Proč by z toho neměl sílu, když to utáhne 1.6Tdi...navíc je to čiplé.
Ušetřených 0,5l/100km by taky nebylo k zahození. Jen mi přišlo "zajímavé" že to tu hodně lidí hanělo, 150PS + apod. a přitom 1.6 TDI to teď vlastně má origo.
Jestli se ti to zdá tiché, zkus jet chvíli třeba na trojku na 3tis. a pak 2tis. ot. Ten motor to stejně necítí, při 130km/h se jen tak líně převaluje. Proč by z toho neměl sílu, když to utáhne 1.6Tdi...navíc je to čiplé.
Ušetřených 0,5l/100km by taky nebylo k zahození. Jen mi přišlo "zajímavé" že to tu hodně lidí hanělo, 150PS + apod. a přitom 1.6 TDI to teď vlastně má origo.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 17 led 2017, 15:52
- Bydliště: Jihlava
Asi tak nejak . Nechal jsem si to sveho casu dat do AHF , bylo to EWT. Ale z prvotniho nadseni bylo spis zklamani a rozcarovani Na dalnici sam nebo ve dvou max to jeste slo, i kdyz o nejake zavratne akceleraci kolem 120km/h uz se mluvit neda. Kdyz jsme jeli cela rodina a nejaka bagaz v kufru, uz to stalo za hovno, kopce ktere jsem jezdil driv na 5, tak ted na 4 a plyn na podlaze. V meste take spatne, trojka uz se 50km/h dost trapila a i na bezne jezdeni po okreskach mi nevyhovovalo. Trochu se to zlepsilo az jsem nechal udelat nalejvaci cip u X tuning ve Velkem mezirici, na nejakych cca 140koni a 300Nm. O nejake uspore paliva nema cenu mluvit, i kdz otacky na dalnici klesly, tak do kopcu to zralo vic, nakonec jsem mel dlouhodobou skoro o 1 litr vyssi, a to jsem se tak nejak drzel v rychlosti podle predpisu Po pul roce jsem to EWT nechal vymontovat, a nechal dat zpet puvodni skrin DEA . Za sebe muzu rict , ze dlouhej 5q nemusi byt pokazde spasa. Jiste jsou ridici kterym to vyhovuje , zalezi asi jak a kam a kudy jezdi
O1 ASZ 96kw serie
Vzhledem k tomu, že 4ka je po upravě trochu kratší původní pětka, tato věta fakt nedává smysl. 3ka ve městě by se trápit taky neměla, je to 2tis. ot 60km/h. Ale uznávám, že ve městě to asi bude spíš ke škodě. Je to o kompromisu a stylu jízdy no. A nevěřím že to na dálnici žralo víc, to je prostě blbost která jde proti faktům a zkušenosti všech ostatních.Velký metař píše: Kdyz jsme jeli cela rodina a nejaka bagaz v kufru, uz to stalo za hovno, kopce ktere jsem jezdil driv na 5, tak ted na 4 a plyn na podlaze. V meste take spatne, trojka uz se 50km/h dost trapila a i na bezne jezdeni po okreskach mi nevyhovovalo.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 17 led 2017, 15:52
- Bydliště: Jihlava
Tak nevim jak treba ostatnim a proti jakym konkretnim faktum to jde, ale kdyz jsem jel po dalnici nalozenej, tak do tech kopcu do Prahy to na tu 5 jet proste nechtelo a kdyz jsem se nechtel drbat s kamionama 70 v pravem pruhu, musel jsem zavcasu podradit za 4 pekne ji drzet u podlahy abych tech aspon 120km/udrzel a spotreba tomu odpovidala. Mozna ze kdybych jezdil sam , tak by to asi bylo lepsi. A v tom meste se to trapilo, na 3 drzet tech 50 , motor uz se dusil, spojka dostavala na prdel , proste me to nevyhovovalo.
To auto s tim jelo hrozne z tezka, dost to ztratilo dynamiku. Az jsem mel ten chip, bylo to lepsi. Ale diky chipu v amaterske kvalite to zralo stejne jak pred tim. Az jsem auto prodal, tak dalsi majitel nechal nechal soft prekontrolovat u znameho upravce a zjistilo se ,ze byla pouze pridana nafta , na turbo se nesahalo
Tak i tak se mi dlouhej 5q nelibil a nepresvedcil, neusetril jsem s nim nic.
Ale je to samozrejmne vec nazoru, jini ho treba muzou chvalit do nebe.
To auto s tim jelo hrozne z tezka, dost to ztratilo dynamiku. Az jsem mel ten chip, bylo to lepsi. Ale diky chipu v amaterske kvalite to zralo stejne jak pred tim. Az jsem auto prodal, tak dalsi majitel nechal nechal soft prekontrolovat u znameho upravce a zjistilo se ,ze byla pouze pridana nafta , na turbo se nesahalo
Tak i tak se mi dlouhej 5q nelibil a nepresvedcil, neusetril jsem s nim nic.
Ale je to samozrejmne vec nazoru, jini ho treba muzou chvalit do nebe.
O1 ASZ 96kw serie
Věřím ti to, jenže já (díkybohu) po D1 nejezdím. Jezdím sám po rovinaté D11....Jinak je jasné, že tam tu pětku nemůžeš nechat pořád jako předtím, však z 6tky taky podřadíš na pětku když chceš zrychlit proti kopci. A 4ka by měla být akorát. Je to lepší jak dát dlouhé pětkové kola a pak mít krátkou 4 a dlouhou 5. Asi to zkusím, jestli bude čas...
Dal bych komplet 6q, jenže stav a cena toho všeho už neodpovídá ceně auta, obzvlášť dnes kdy to vypadá že staré diesly zachvíli zakážou.
Dal bych komplet 6q, jenže stav a cena toho všeho už neodpovídá ceně auta, obzvlášť dnes kdy to vypadá že staré diesly zachvíli zakážou.
tempomat
Ahoj,
chci se lidi optat.
Při úpravě převodovky, delší pětka, případně dodělání 6. kvaltu často čtu, že přestal fungovat tempomat. Zejména u generace golfu V, Octavie II.
Týká se tenhle problém i Octavia I? Mám v plánu nechat dodělat 6. kvalt od eurotuning a tohle by mě tedy dost štvalo, kdyby tempomat přestal jít.
chci se lidi optat.
Při úpravě převodovky, delší pětka, případně dodělání 6. kvaltu často čtu, že přestal fungovat tempomat. Zejména u generace golfu V, Octavie II.
Týká se tenhle problém i Octavia I? Mám v plánu nechat dodělat 6. kvalt od eurotuning a tohle by mě tedy dost štvalo, kdyby tempomat přestal jít.
Dobrá upřesním to.
Stalo se to i lidem, kteří vyměnili pětku za delší.. a také jim přestal fungovat a jestli se dívám dobře, tak výše kolega má stejný problém u 1.8T AGU.
Princip je stejný, jiný převod
Ale také se to stalo lidem, kteří dodělali 6kvalt do auta. Máte s tím někdo zkušenost, případně proč k tomu dochází?
Stalo se to i lidem, kteří vyměnili pětku za delší.. a také jim přestal fungovat a jestli se dívám dobře, tak výše kolega má stejný problém u 1.8T AGU.
Princip je stejný, jiný převod
Ale také se to stalo lidem, kteří dodělali 6kvalt do auta. Máte s tím někdo zkušenost, případně proč k tomu dochází?
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 08 lis 2017, 13:21
Zdar inženýři, mám golf 4 66kw ALH a také řeším delší kvalty. Budu dělat Chip od DP na max. tuším cca 106kw což by mělo stačit. Nejlevnější varianta je vyměnit 5ty kvalt a mám možnost mít převodovku zadara z OI rs 132kw, ale bohužel nevyznám se a nevím zda by to pomohlo, nevyznám se v převodovich poměrech.
Tohle je moc na dálnice a chtěl bych aspoň o 500ot. méně.
Když tak mi prosím zkuste odpovědět na mou otázku ohledně převodovky rs, díky
Tohle je moc na dálnice a chtěl bych aspoň o 500ot. méně.
Když tak mi prosím zkuste odpovědět na mou otázku ohledně převodovky rs, díky
Pája