B5 90PS cvaká ventil N75 i po výměně proč?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
B5 90PS cvaká ventil N75 i po výměně proč?
Motor 90ps rv97 -cvaká v tom ventilku dřív než motor naskočí i během chodu motoru(prostě pořad) vag nic nepiše a ventilek je vyměněnej a stale nic.A tudíž auto i nejede jak má.Nevíte co to zpusobuje ?
B5 90PS cvaká ventil N75 i po výměně proč?
chceš říct že motor 90ps cvaká a umě to 110ps nedělá a to je podobný princip.Přece u běžícího motoru když je slyšet cvakání ventilku(frkvence 100krat za minutu) není normální?!
Naposledy upravil(a) passak dne 28 led 2006, 18:37, celkem upraveno 1 x.
Ještě chvilku a to auto bude hořet!
Re: B5 90PS cvaká ventil N75 i po výměně proč?
"podobny" - to asi tazko . V roku 1997 TDI 90 PS nema variabilne turbo ale turbo s bypasom. Planiaci tlak je riadeny otvaranim bypasu - membrana bypasu je ovladana tlakom z turba cez riadiaci ventil, ktory ti "cvaka"passak píše:90ps cvaká a umě to 110ps nedělá a to je podobný princip.
U TDI 110PS je plniaci tlak riadeny variabilnou geometriou turba cez membranu, ktoru ovlada podtlak cez riadiaci ventil
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655