B5 90PS cvaká ventil N75 i po výměně proč?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
passak
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Registrován: 26 led 2006, 21:44
Bydliště: Rosice u Brna

B5 90PS cvaká ventil N75 i po výměně proč?

Příspěvek od passak »

Motor 90ps rv97 -cvaká v tom ventilku dřív než motor naskočí i během chodu motoru(prostě pořad) vag nic nepiše a ventilek je vyměněnej a stale nic.A tudíž auto i nejede jak má.Nevíte co to zpusobuje ?
Uživatelský avatar
maros4341
Aktivista
Příspěvky: 1082
Registrován: 23 led 2006, 14:25
Bydliště: Michalovce SK

Příspěvek od maros4341 »

cvaka,lebo to ma tak byt...chybu mas asi niekde inde
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Uživatelský avatar
passak
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Registrován: 26 led 2006, 21:44
Bydliště: Rosice u Brna

B5 90PS cvaká ventil N75 i po výměně proč?

Příspěvek od passak »

chceš říct že motor 90ps cvaká a umě to 110ps nedělá a to je podobný princip.Přece u běžícího motoru když je slyšet cvakání ventilku(frkvence 100krat za minutu) není normální?!
Naposledy upravil(a) passak dne 28 led 2006, 18:37, celkem upraveno 1 x.
Ještě chvilku a to auto bude hořet! (noteeth)
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Podobný ano, ale rozdílný ventily měniče tlaku.
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Jo a u 90ps je jinný, který většinou cvaká.
Uživatelský avatar
maros4341
Aktivista
Příspěvky: 1082
Registrován: 23 led 2006, 14:25
Bydliště: Michalovce SK

Re: B5 90PS cvaká ventil N75 i po výměně proč?

Příspěvek od maros4341 »

passak píše:90ps cvaká a umě to 110ps nedělá a to je podobný princip.
"podobny" - to asi tazko . V roku 1997 TDI 90 PS nema variabilne turbo ale turbo s bypasom. Planiaci tlak je riadeny otvaranim bypasu - membrana bypasu je ovladana tlakom z turba cez riadiaci ventil, ktory ti "cvaka"

U TDI 110PS je plniaci tlak riadeny variabilnou geometriou turba cez membranu, ktoru ovlada podtlak cez riadiaci ventil
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“